Kontsnor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

One X problemen

Zoals de titel al aangeeft, heb ik problemen met mijn (geroote) One X.
Zo heb ik de bekende gele vlek rechtsbovenin, en heb ik ook problemen met WiFi. Ook werken de touch buttons onderaan pas nadat ik een paar keer het scherm uit en weer aan heb gezet, of een paar keer over het scherm heb geveegd.

Nu weet ik dat het vaker gevraagd wordt, maar ik ga het toch nog een keer doen. Zeker nu ik vandaag het volgende artikel op Tweakers heb gelezen:
http://tweakers.net/nieuws/88837/garantie-telefoons-mag-niet-vervallen-bij-root-of-jailbreak.html

Het gaat dus om een hardware fout, en als ik bovenstaand artikel mag geloven, zou ik gewoon terug kunnen naar de Vodafone winkel voor een reparatie.

Zou iemand mij hier wat meer duidelijk over kunnen maken? (voordat ik een dikke rekening krijg thuis gestuurd :P)
1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hallo Kontsnor,

Als het defect aan het toestel gerelateerd is aan de software die op het toestel geïnstalleerd is, dan ben jij als klant verantwoordelijk voor de kosten van de reparatie. Indien het defect niet wordt veroorzaakt door de software die geïnstalleerd is op het toestel, dan wordt het toestel onderzocht. Na onderzoek wordt er bekeken of de oorzaak binnen of buiten de garantie valt.

Je kunt dus naar een Vodafone winkel voor een reparatie, maar ik van te voren niet aangeven of deze klachten binnen de garantie vallen. Als de reparatie niet onder de garantie valt, dan wordt er eerst een prijsopgave verstuurd. Vervolgens kun je bepalen of je het toestel wilt laten repareren, of ongerepareerd terug wilt krijgen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic