Niet van toepassing

Storing omgeving amersfoort Station

Hallo,
 
De site meld dat er geen storingen zijn maar ik heb de hele ochtend al geen bereik.
zovel data als telefoon
 
28 Reacties 28
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé Dewel, welkom op het forum. In verband met een storing aan 1 antenne, vlak achter het station in Amersfoort, kun je tijdelijk overbelasting ervaren in die omgeving. Excuses voor het ongemak.
KremerRamses

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Vodafone, 
 
Ik weet niet hoe ik jullie moet bereiken alles afgezocht maar nergens een mogelijkheid tot contact!? Klanten in postcode 8332 van Vodafone zitten zonder telefonie, kunnen wel gebeld worden hoor de beller goed maar terugpraten is niet mogelijk, enorme geruis door lijn heen waardoor men vanuit 8332 niet verstaan baar is, nergens storing of onderhoud te zien, telefoons zijn al 2x gerest, hoe nu verder, graag hulp klant dient ook morgen te kunnen werken met zijn clienten! 
osmanbas1985

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
 
Ik woon achter amersfoort station. Heb al hele dag last van storingen. Kan niet gebeld worden, bellen of internetten. 
Echt geen woorden voor dit. Hopelijk fixen ze dit snel. Anders wil ik mij abbo per direct opzeggen.
 
Bas
osmanbas1985

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Hoelang gaat dit nog duren. Heb nog steeds niks.
osmanbas1985

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
 
Heb al hele dag geen bereik. Heb al 4 keer aan uit gezet. Problemen blijven nog steeds. Gebruik het zakelijk, dus hele dag al geen klanten contact kunnen krijgen. Ben benieuwd wat jullie hiermee gaan doen. 
 
Bas
DannyK24

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al 24 uur geen bereik, kan nu helemaal niets! Hoe is het met de probleem oplossing?
Danny
DannyK24

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook op 3828 valt het bereik steeds weg. Komt er nog een oplossing vandaag???
joon45

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon vlak achter het station in Amersfoort en heb ook sinds gisteren al geen bereik. Kan niet bellen, sms-en of internetten. Kan ook niet gebeld worden en geen smsjes ontvangen. Hoe lang gaat het nog duren voordat dit is opgelost? Heb met andere providers nooit problemen gehad. Met vodafone helaas al vaker.
Tijduur

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer is het opgelost? Is al zo sinds vrijdag ochtend!
Tijduur

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En waarom staat er niets bij storingen op het internet!?!?
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hi all,

Er zijn geen problemen bekend op 8332.
Wel zie ik dat de 3g dekking niet optimaal is.
Zouden jullie eens willen proberen of het bereik beter is als je het toestel handmatig instelt op 2g.

rzethof

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Omdat het Vodafone is. Slechte service op het gebied van dekking.

Misschien heb je wel fatsoenlijk bereik als je hem forceert op 2G óf 3G?
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Bas,

Er zijn geen problemen bekend op 3812.
Zou je de tekefoon eens handmatig op 2g willen zetten?
Merk je dan verbetering?
joon45

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nu zondagochtend, nog steeds geen bereik. Zeer slecht dit hoor. Wat heb je aan een abonnement als je toch niet bereikbaar bent? Wat komt hier tegenover te staan vodafone?
Dootje79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook nog steeds niks,en dat sinds vrijdag . Gister in de Vodafone store geweest in Amersfoort , wisten ook pas net (14.00) dat er storing was , nadat er al de hele dag klanten in en uit liepen en het hoofdkantoor niets had gemeld aan de store en hun pas na zelf er achteraan bellen vertelde dat er inderdaad sinds vrijdagmiddag 12.00 al storing is in Amersfoort bij het station ! Fijn zo een website , waar je alles op kan lezen en concrete oplossingen of überhaupt een update over deze storing vind . Duurt te lang dit .
safoyavas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog steeds niet opgelost. 24-03-2013.
Het zou tijdelijk zijn maar inmiddels duurt het al 3 dagen. Hier betaal men geen ABO kosten voor. Heb al een klacht via de mail ingediend.
 
Hopelijk worden al deze mensen vergoed voor de rare storing.
 
Safak 
Carlitos

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb dit ook sinds 2 weken ineens... 3G werkt niet of met vlagen.
Carlitos

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het al sinds 2 weken op station Amersfoort. Daarvoor nooit problemen. Alleen 3G problemen overigens. Ns Reisplanner app bijv al niet te gebruiken :S
Tijduur

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, met gsm ipv dual is het opgelost. Maar dit is toch een **bleep**ty communicatie/oplossing. Wanneer is 3G weer in de lucht?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic