Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Storing klantenservice

http://voda.fo/ne/96h4tHallo allemaal,

We ervaren momenteel problemen met enkele datacenters. Deze hebben effect op sommige interne Vodafone systemen en ook een aantal zakelijke klanten kunnen hier hinder van ondervinden. Daarnaast is hierdoor onze klantenservice niet of beperkt bereikbaar en is de My Vodafone omgeving beperkt beschikbaar. Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Indien je contact wilt opnemen met onze klantenservice adviseren we je om dit op een later tijdstip te doen.

Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen! Bedankt voor de terugkoppeling Gezel & mageffen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Gezel

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heeft dit ook met mobiel bellen en de app te maken want daar heb ik last van nu kan niet bellen en ook de app niet gebruiken en niet inloggen op my vodafone
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Gezel, met de My Vodafone app kun je inderdaad tijdelijk hinder ondervinden. Het mobiele netwerk staat echter verder los van de IT storing dus indien je op dit moment niet kunt bellen heeft dit een andere oorzaak. Ik raad je aan om hiervoor deze pagina even te raadplegen: Netwerk Check.
Gezel

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tja die pagina al gedaan maar dan moet ik daarna inloggen op my vodafone account en dat wil dus ook niet. En chat ligt eruit dus hoe kan ik dit nu oplossen?
mageffen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste klantenservice,

Ik kamp met hetzelfde probleem als de melder hieronder. Ik kan reeds 2 uur niet bellen/gebeld worden.
In de netwerk test kom ik niet verder omdat ik niet kan inloggen. En ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart, sim-kaart verwijders en opnieuw erin gestopt en de netwerk settings op manual gezet en weer op automatisch omdat dat niet hielp.

Dus ik denk dat er een storing is en wordt graag geholpen.

Groetjes
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gezel en mageffen, kunnen jullie je toestel eens uit en aanzetten en het daarna opnieuw proberen? Blijkbaar had de storing toch impact op een klein gedeelte van onze (zakelijke) gebruikers. De storing is echter weer verholpen dus waarschijnlijk kunnen jullie weer gebruik maken van onze diensten. Ik hoor het graag.
Gezel

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
gelukkig werkte na je bericht gelijk weer hoefde niet eerst op te starten.
Groetjes
mageffen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hij doet het weer, erg fijn, bedankt voor je berichtje!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen! Bedankt voor de terugkoppeling Gezel & mageffen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic