Hoi
dmulder Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is niet een goed begin bij Vodafone terwijl je dacht dat juist Vodafone zo'n goed bedrijf zou zijn. Er gaat duidelijk iets mis en dan zal je altijd zien, dan gaat er ook van alles mis. Het proberen van je SIMkaart in een ander toestel zou je kunnen proberen, om uit te sluiten of het nu aan het kaartje ligt of misschien wel aan het toestel. SIM Swap noemen ze dit bij Vodafone, je zou het eens kunnen proberen.
Mocht dit nu ook niet lukken dan verwacht ik eigenlijk dat het aan de kant van Vodafone ligt omdat je zegt dat de klantenservice meer keren heeft aangegeven dat je nog even moet wachten en dat lijkt me dan niet iets waar jij wat aan kunt doen. Eventueel een copy maken van je telefoon (dus een backup) en dan je telefoon een reset geven en kijken wat er dan gebeurd. Al hoewel ik daar toch ook een kleine kans in zie dat het gaat werken, zeker als je SIMkaart in een ander toestel het ook niet doet.
Mijn advies is om toch nog een keer contact op te nemen met Vodafone maar dan dit keer een privé bericht te sturen via
Facebook of
Twitter. Daar zitten mensen die toch wat meer kunnen dan bij de klantenservice als je gaat bellen. Tenminste, dat is mijn ervaring. Wat je zegt, als je zakelijk bereikbaar moet zijn dan is dit zeer lastig. Op je 3 punten kan ik jammer genoeg geen antwoord geven en verder helpen lukt hier ook niet omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij klanten niet in het systeem kunnen. Dus een berichtje sturen en ik zou het verhaal wat je hier hebt geschreven erin zetten en vragen of ze het willen oplossen.
Wel goed dat je in ieder geval hier je bericht hebt geplaatst. Succes en laat nog even weten wat deze afdeling je heeft laten weten, bedankt.