mosch82

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing in de Bilt

L. S., Sinds gisteravond 28 mei, kan ik niet meer bellen, gebeld worden, of sms'en. Ik heb m'n batterij en simkaart er al uitgehaald, gewacht en weer aangezet. Vliegmodus aangezet en weer uit. Niks werkt. Wat is er aan de hand? Is er storing? (3731) Groeten, Merel
79 Reacties 79
Niwe

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ja al die oplossing heb ik al tig keer geprobeerd. Ben er echt klaar mee. Buiten mijn postcode heb ik geen probleem. Maar ben nu niet bereikbaar voor spoedgevallen (kinderen, zieke vader). Kom aub met een andere oplossing dan batterij pul, vliegtuigstand en simkaartverwijderen. Dit helpt allemaal niet.
sventhekid

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer kunnen we weer bellen of gebeld worden in postcode 3731 JE  De Bilt?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
We proberen het écht zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb geen exacte datum of tijd hiervoor.
vd-sluis-niels

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een medewerker van Vodafone wist mij vanmorgen te vertellen, dat het tot ongeveer 18:15 duurt. Maar voor alsnog geen garantie, dat deze tijd wordt gehaald.
bastiaanj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serieuze vraag: hoe ingewikkeld kan het zijn?
 
Zelfs als alle antennes kapot zijn, dan vervang je die toch gewoon? Of een schakelkast ofzo. Ik mag toch aannemen dat Vodafone die op voorraad heeft liggen. Dat hoeft toch geen ACHT dagen te duren? Nog steeds geen bereik.... 😞 😞
 
 
Kan iemand toelichten wat er niet werkt en waarom het zo lang duurt? We krijgen alleen maar "we werken er hard aan" te horen, al acht dagen lang.
 
Klinkt als mismanagement als je het mij vraagt.
ABC666

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Maandag had ik even bereik ( een paar uur) en daarna was het weer mis...
Mar82

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Er wordt alleen maar verteld dat er problemen zijn aan de mast, verder weet niemand hoe lang het gaat duren.. Bij mij duurt het inmiddels al 10 dagen. Verder worden er alleen maar tips gegeven waar je niks aan hebt zoals bijvoorbeeld je simkaart in een andere telefoon doen. Terwijl het toch duidelijk is dat het probleem bij vodafone zelf ligt!!!:@
Monifant

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
via helpdesk de tip gekregen de instellingen van mijn toestel tijdelijk te veranderen via mobielnetwerk , netwerkmodus, alleen gsm aanvinken. daarmee wordt de al dagen durende storing op het 3g netwerk in postcode gebied 3731 omzeild en ben ik weer bereikbaar
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Sorry, wij hebben geen informatie over wat er precies defect is en wat er vervangen moet worden. Als het probleem gemakkelijk op te lossen was, dan was dat natuurlijk meteen gebeurd. Ik denk dat het probleem lastiger te vinden is of op te lossen 😞

Probeer allemaal inderdaad even om te schakelen naar 2g / alleen gsm. Dat helpt soms wel.
Voor de rest is het helaas afwachten.
vd-sluis-niels

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is deze storing inmiddels opgelost? Want ik hoor/lees er weinig meer over.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik zie vandaag geplande werkzaamheden in de Bilt, dus even duimen dat het probleem daarmee opgelost wordt! Hopen natuurlijk van wel 🙂 duurt al lang genoeg toch?
bastiaanj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na anderhalve dag bereik, doet hij het nu alweer niet. We zijn niet weer terug bij af mag ik hopen? 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Wat vreemd. De werkzaamheden zijn afgerond.
Je zou nu echt iets moeten merken. Haal eens even de simkaart uit je toestel om een nieuwe aanmelding op het netwerk te maken.
Merk je daarna wel verschil?
Weijnands

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben al twee weken geen bereik, zowel Vodafone als HollandseNieuwe (ook Vodafone netwerk)
Heb diverse malen klantenservice gebeld, wat een deceptie, 1e keer werd de hoorn op de haak gegooid door Vodafone medewerker, heel onbeschoft, zeker na meer dan 15 min in de wacht te hebben gestaan. Dit terwijl ik alleen vroeg of ik van het contract af kon komen wat net was verlengt voor twee jaar (oh wat heb ik hier een spijt van)!! Vanmorgen weer eens gebeld met de vraag hoe het er voor staat met de storing, oh even kijken meneer, ja ik zie het, er is storing aan diverse zendmasten. Ik zeg ja al twee weken, sorry meneer maar kan ik iets anders voor u betekenen, was de standaard ingestudeerde vraag. Ja zeg ik, ik wil van mijn contract af, oh dat kan niet meneer, want in de kleine lettertjes staat dat een storing geen reden is om uw contract te beeindigen. Ik vertelde die mevrouw dat zij een cursus consumentenrecht moet gaan doen, want ze geeft de verkeerde informatie. Hier is sprake van een wanprestatie, en dus gaan wij de automatische incasso storneren (terughalen) Dit gaan we doen net zo lang tot dat Vodafone de storing DEFINITIEF heeft opgelost, ik raad iedereen aan dit ook te doen.
Weijnands

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook wil ik nog zeggen dat de moderators hier ook maar wat zeggen, wij ook een nieuwe simkaart gehaald enz enz, niets helpt, het is een storing aan de ZENDMASTEN en het ligt beslist niet aan je telefoon!!!!!!!!!!. Wij hebben een simonly van eur 15 / maand, heb al een nieuwe sim gekocht bij KPN (perfect netwerk) jammer van het geld.
Weijnands

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben al twee weken geen bereik, zowel Vodafone als HollandseNieuwe (ook Vodafone netwerk)
Heb diverse malen klantenservice gebeld, wat een deceptie, 1e keer werd de hoorn op de haak gegooid door Vodafone medewerker, heel onbeschoft, zeker na meer dan 15 min in de wacht te hebben gestaan. Dit terwijl ik alleen vroeg of ik van het contract af kon komen wat net was verlengt voor twee jaar (oh wat heb ik hier een spijt van)!! Vanmorgen weer eens gebeld met de vraag hoe het er voor staat met de storing, oh even kijken meneer, ja ik zie het, er is storing aan diverse zendmasten. Ik zeg ja al twee weken, sorry meneer maar kan ik iets anders voor u betekenen, was de standaard ingestudeerde vraag. Ja zeg ik, ik wil van mijn contract af, oh dat kan niet meneer, want in de kleine lettertjes staat dat een storing geen reden is om uw contract te beeindigen. Ik vertelde die mevrouw dat zij een cursus consumentenrecht moet gaan doen, want ze geeft de verkeerde informatie. Hier is sprake van een wanprestatie, en dus gaan wij de automatische incasso storneren (terughalen) Dit gaan we doen net zo lang tot dat Vodafone de storing DEFINITIEF heeft opgelost, ik raad iedereen aan dit ook te doen.
Mar82

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
1, 5 dag bereikbaar geweest en nu kan ik weer niet bellen en gebeld worden. Ben het echt spuugzat nu. Wat een slechte service zeg. Het zou fijn zijn dat we even tijdelijk gebruik zouden kunnen maken van een andere provider!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Ik vind het erg vervelend om te moeten aangeven, maar (in tegenstelling tot wat Astrid aangeeft) is de storing nog steeds gaande. Er zijn verschillende masten in regio de Bilt die niet werken, op zowel op 2G als 3G netwerk. Op dit moment is er niets anders te doen dan afwachten. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen, maar een verwachte oplostijd heb ik helaas niet:(.
Eef1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan ook niet bellen of gebeld worden.. mijn postcode is 3731EM.
Ik snap best dat jullie alles doen om het op te lossen en dat je ons weinig kunt, maar misschien kan Vodaphone in ieder geval de klanten tegemoet komen met een of ander gebaar. Twee weken niet kunnen bellen is wel erg lang hoor, dat kun je niet maken, vindt ik.
Ik weet niet hoe lang het bij mij (en mijn partner overigens) al gaande is, want wij komen net terug van twee weken vakantie maar ik vrees wel voor mij werk. Ik werk thuis dus ik moet maandag wel weer bereikbaar kunnen zijn! Hoe dit op te lossen? Ergens anders werken gaat niet want ik moet orders (pakketjes) ontvangen van de post. 
Weijnands

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leuk dat berichtje van je Annabelle, maar ook jij bent net als je collega's gehersenspoeld door je werkgever, tenslotte betaald Vodafone je salaris, ik begrijp het wel. Echter de onwil en onkunde druipt er hier vanaf, het zou Vodafone sieren om de mensen de mogelijkheid te geven hun contract te beindigen en met nummerbehoud over te kunnen stappen naar een andere provider. Ik weet dat het in de kleine lettertjes van het contract onmogelijk is gemaakt, echter als jij een koelkast besteld en je krijgt een baksteen, dan betaal je ook niet. Dit heet consumentenbescherming, hier zou het Vodafone sieren om met enige coulance met de klant om te gaan, ipv bot en onbeschoft aan de telefoon te doen, schandelijk!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic