Wij hebben al twee weken geen bereik, zowel Vodafone als HollandseNieuwe (ook Vodafone netwerk)
Heb diverse malen klantenservice gebeld, wat een deceptie, 1e keer werd de hoorn op de haak gegooid door Vodafone medewerker, heel onbeschoft, zeker na meer dan 15 min in de wacht te hebben gestaan. Dit terwijl ik alleen vroeg of ik van het contract af kon komen wat net was verlengt voor twee jaar (oh wat heb ik hier een spijt van)!! Vanmorgen weer eens gebeld met de vraag hoe het er voor staat met de storing, oh even kijken meneer, ja ik zie het, er is storing aan diverse zendmasten. Ik zeg ja al twee weken, sorry meneer maar kan ik iets anders voor u betekenen, was de standaard ingestudeerde vraag. Ja zeg ik, ik wil van mijn contract af, oh dat kan niet meneer, want in de kleine lettertjes staat dat een storing geen reden is om uw contract te beeindigen. Ik vertelde die mevrouw dat zij een cursus consumentenrecht moet gaan doen, want ze geeft de verkeerde informatie. Hier is sprake van een wanprestatie, en dus gaan wij de automatische incasso storneren (terughalen) Dit gaan we doen net zo lang tot dat Vodafone de storing DEFINITIEF heeft opgelost, ik raad iedereen aan dit ook te doen.