rrustema

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stopzetten van abo die nog tot maart 2014 loopt, kost dat? (ongeveer)

Hi, 
 
Heb een iPhone 275 abo die loopt tot maart 2014. Mijn iPhone was ooit gestolen halverwege een 2 jaar termijn, dus ik had gekozen voor 2 jaar abo extra, maar met nieuwe iPhone 4S. 
 
Maar nu wil ik overstappen naar een beginnende, spannende nieuwe DIY-provider, Limesco (Met SIP/VOIP oa.). 
 
Hoeveel schatten jullie in wat ik dan aan Vodafone moet betalen om de rest van mijn abonnement 'af te kopen'? Een paar honderd euro of richting 1000?
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Het zal uitdraaien op 18 maal je maandbedrag dat je nu kwijt bent, oftewel gewoon afkoop van je lopende contract tot maart 2014.
 
Ik ben bang dat daar niets aan  te veranderen is, jij verwacht dat Vodafone zich aan de gemaakte afspraken houdt, Vodafone verwacht dat ook van jou.
 
Het enige waar je nog "voordeel" uit kunt halen is het 1 stap verlagen van je abonnement tegen betaling van de administratiekosten van 25 euro. Als dit jou een netto voordeel oplevert van bijvoorbeeld 5 euro per maand heb je nog een besparing van 65 euro voor jezelf gerealiseerd (18 x 5 euro minder betalen, plus de 25 euro administatiekostenm oftewel 90 - 25 = 65).
 
Succes met je beslissing.
rrustema
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ondertussen ook al officieel antwoord ontvangen. Het zal €615 zijn. Maar bedenk dat ik wel een iPhone 4S heb 'gekregen' bij mijn abonnement. Dus je kan ook redeneren dat ik dan mijn telefoon in één keer betaal in plaats van in termijnen. 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic