MeneerDylan

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Steeds gebeld worden en als ik terug bel word er niet opgenomen

Goedemiddag, ik word steeds gebeld door het nummer +31362052110 sinds dat ik een abonnement wou afsluiten met een nieuw telefoontje, ik neem op en er word na 1 seconden weer opgehangen en wanneer ik terug bel is het nummer onbereikbaar of word er gewoon niet opgenomen, mag ikmiscchien weten waarom dit gebeurd?

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MeneerDylan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarom dit gebeurd, geen idee. Is het een nummer van Vodafone of gewoon een nummer van iemand anders? Het kan zijn dat dit nummer gebruikt is voor phishing. Maar we kunnen het even aan @Cecilia vragen of ze wil kijken of dit een nummer van Vodafone is. Heb nog even geduld aub. 

MeneerDylan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb geen idee van wie dit nummer is maar ik krijg nadat er word opgehangen meteen een sms van vodafone dat ze mij opnieuw gaan bellen maar dat is dan pas de volgende dag

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @MeneerDylan

Het telefoonnummer 0362052110 is inderdaad afkomstig van een afdeling binnen Vodafone. Zij bellen o.a. als er een bestelling is geplaatst en aanvullende informatie nodig is. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat er gegevens/informatie ontbreekt of dat er extra informatie nodig is voor bijvoorbeeld een kredietcheck bij een toestellening. 

Je geeft aan dat je sinds je een nieuw abonnement wilde afsluiten met toestel wordt gebeld. Doordat je geen gegevens hebt ingevuld kan ik niet zien of er ook daadwerkelijk een bestelling door jou is gedaan, maar als dit het geval is dan het advies om even te bellen met de afdeling status order: 0800 - 0560. Zij kunnen dan alsnog de bestelling voor je in orde maken.

MeneerDylan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb even vodafone zelf gebeld en hebben gezegt dat ze inkomen en lastentoetsen online al hebben goedgekeurd en heb daar ook een mail over gekregen en dat mijn toestel binnen 5 werkdagen bezorgd word omdat het de s22 plus is. Misschien een nummer die eventueel gehackt is? Wel raar dat ik dan wel een officieel sms krijg van vodafone

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nou ja, als het in orde is dan zou ik het zo laten. Misschien wilde iemand je bellen om je te bedanken en te melden dat je toestel over 5 dagen binnen komt?! In ieder geval heel veel plezier met je nieuwe toestel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic