jjjwww

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Status klacht

Hallo,

Ik heb 25 januari een abonnement met een iPhone 6 afgesloten. Het toestel beviel niet en ik heb het na een paar dagen teruggestuurd. Het toestel is een paar maanden kwijt geweest maar uiteindelijk teruggevonden. Het ligt al sinds 28 januari bij dynalogic te wachten om in het systeem retour gemeld te worden. Na tientallen telefoontjes (ik nader de 100, no kidding) ben ik vandaag teruggebeld met de mededeling dat ze het gaan regelen. Dat is sinds april al een stuk of twintig keer beloofd, dus ik geloof er nog steeds niets van.

Omdat iedereen die ik aan de telefoon krijg zich achter regeltjes en procedures verschuilt, is er maar 1 manier om te escaleren: een klachtenformulier invullen. Dat heb ik meerdere malen gedaan, maar ik heb nooit iets teruggehoord. Mijn eerste klacht dateert van 28 februari. Telefonisch wil/kan niemand me er iets over zeggen anders dan dat ik via myvodafone de status kan volgen. Dat kan dus niet.

Wie weet hoe ik achter de status van mijn klacht kan komen???
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jjjwww

Jammer om te zien dat je klacht al zo lang loopt, en dat je maar geen antwoorden krijgt. Als je een klachtenformulier invult krijg je een automatische reactie terug met daarin een referentienummer. Met dat referentienummer zou je altijd de status moeten kunnen opvragen bij onze klantenservice. Als je geen auto-reply hebt gehad dan hebben we je klacht niet ontvangen of dan is er iets mis gegaan met het indienen van het formulier.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic