igord

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Station Gouda Goverwelle

Elke ochtend en middag staat de sprinter (tussen Utrecht en Den Haag) waarin ik zit 6 minuten stil op station Gouda Goverwelle om 2 intercity's te laten passeren. Ik stoor me hierbij al tijden aan het slechte bereik dat ik daar heb. Met moeite krijg ik er 'gprs'-bereik, maar vaak is het ook 'E'. Nu is het bereik op meerdere stations op dit traject (in de trein) niet fantastisch, bijv. ook Woerden, maar door de 6 min wachttijd op Goverwelle vind ik het slechte bereik met name daar erg irritant. Vooral ook omdat ik tijdens mijn reis de telefoon veel gebruik om de tijd te doden (en op de hoogte te blijven van actuele ontwikkelingen via tekst maar ook video).
Het zou fijn zijn als Vodafone hier de reizigers - die regelmatig op station Goverwelle wachten op de passerende intercity's - tegemoet komt door wat te doen aan het slechte bereik.
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo igord,

Allereerst welkom op het forum.

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je geen of slechte dekking ervaart. Echter zijn stations locaties waar heel veel externe factoren een negatieve invloed hebben op het netwerk. Hierdoor kan het inderdaad zijn dat je niet altijd een optimale verbinding hebt. We blijven continu investeren in ons netwerk om een zo goed mogelijk netwerk op zoveel mogelijk locaties te realiseren.
igord
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Serkan,
Dank voor je reactie. Ik hoop dat er ook wordt geïnvesteerd in een beter netwerk op de betreffende locatie. Zo slecht als het er nu is, is schrijnend voor zo een drukbezochte locatie ...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic