Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Mobiel België Nederland Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag, Ik ben op zoek naar het ideale abonnementje.Momenteel werk ik in Nederland, dus zit ik 5 dagen in Nederland en 2 in België.Hierbij SMS, Bel ik veel en maak ik regelmatig gebruik van Data...

josvc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 4s kan wel Bellen maar heb geen internet verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb voor mijn vader ongeveer 2 weken geleden, zijn abonnement verlengt met BEL+SMS+WEB100 B . daar zit 200 mb internet bij. mijn vader heeft nu een iphone 4s. hij wilde op internet maar ik z...

rosahols door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

beste vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 abelnomente 1 bij vodafone zelf en 1 bij hollandsnieuwe had ik een abloment besteld oke ik denk goeie deal mense omheen zegge is goeie deal oke ik heb het besteld en blijkt dat ik samung gala...

gewoon009 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Een toestel bezorgen met betere 'echte' aanbiedingen. Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Een tijdje geleden kreeg ik een aanbod voor een galaxy mini omdat mijn abbo verlopen was. Man, van vodafone, gaf aan dat dit een vaste klanten actie was. Dacht, nou waarom niet en ging akkoord....

Salvador door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen met ander toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn huidige abonnement loop 22-12-2013 af. Ik heb daarom gebruik gemaakt van een van de aanbiedingen van Vodafone.Ik heb een nieuw abonnement afgesloten met een nieuw toestel. Ik heb gekozen v...

JansenD10 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data start te goed Alleen-lezen Opgelost

sinds 15 dec bij vodafone bij tegoed & verbruik is mijn start te goed data 529 ik betaal ongeveer de helft van mij red c abb deze maand.. Bij dat abb hoort 2 gb data dan zou het toch logisch zijn dat ...

ebuikje door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten friends and family abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Deze week heb ik een red simonly abonnement afgesloten met friends and family korting. Nu staat er op mijn contract dat ik uiteindelijk toch 39,- i.p.v. 32,- moet betalen (althans dit staat onder het ...

Neddy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Krakerige belverbinding iPhone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik ervaar al geruime tijd problemen met het bellen met de iPhone5. Ik hoor vaak de beller aan de andere kant krakend, zinnen vallen weg, waardoor het niet mogelijk is een gesprek te voeren. De beller ...

OJ door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbo verlengt nu betere aanbieding wat nu? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 6 jan. mijn abbo verlengt (en verhoogd) Leuke actie 25% korting de eerste 12 maanden! Vandaag even op de site, Verbazing alom....Zelfde abbo, zelfde toestel, nu 50% korting ipv 25%. Enige versc...

Bietje6 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Informatie Extreem veel Internet 10 GB | Coulancebeleid voor bestellers in September Alleen-lezen Opgelost

Vodafone heeft van 1 oktober 2012 tot en met 6 januari 2013 een mooie actie: bij alle Bel+Sms+Web abonnementen Altijd/Extreem regulier, iPhone Altijd/Extreem en Bel+Sms+Web Sim Only Altijd krijg je ma...

Bas door Oud Community Moderator
  • 2791 Topics
  • 210 Oplossingen
  • 197 Likes

kan de klantenservice niet bereiken 0900 nummer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone medewerker, Ik kan geen 0900 nummers bellen met mijn mobiel. echter om de klantenservice te bellen, moet ik een 0900 nummer bellen. Hopelijk zien jullie dit probleem en kunnen jullie mi...

Youtube via Safari werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de Iphone 5, IOS 7.0.4.Sinds een aantal weken doet youtube via Safari niet meer. Als ik iets wil openen dan krijg ik de melding: ' deze video is momenteel niet beschikbaar'. Als ik dezelfde lin...

marian667 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

tv kijken Alleen-lezen Onopgelost

hoe kan ik tv kijken op mijn pc of laptop?

wim44 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onverklaarbare hoge rekening Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heren/dames, afgelopen maand, rekening november, was heel hoog in MB verbruik.Hebben altijd internet op reis aan staan.Zijn paar keer per jaar in Winterberg.Verbruiken nooit veel,afgelopen maa...

bierings door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afgesloten Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben, terecht, afgesloten door Vodafone, omdat ik niet tijdig mijn factuur van september heb betaald. Ik heb uitstel gevraagd en gekregen, maar heb mij niet aan de deadline gehouden, ik ben het verg...

Oosterbr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet Alleen-lezen Onopgelost

geen internet op mobiel in Sneek ook idd geen playstore wegens geen verbinding postcode 8606cj

watzep door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengen maar meerdere nummers bekend? Alleen-lezen Onopgelost

mijn abonnement loop af per 1-1-14, nu kan ik online geen aanbiedingen kijken omdat ik dan de melding krijg dat er meerdere nummers gekoppeld zouden zijn? Terwijl ik maar 1 abonnement heb lopen bij ju...

ewmeekels door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op 21 april 2014 loopt mijn abonnement af. Ik wil per diezelfde datum mijn verzekering opzeggen, hoe moet ik dit doorgeven?

S_Weeda door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen netwerkverbinding den haag Alleen-lezen Onopgelost

ik heb sinds 2 dagen een belabberde netwerkverbinding, er staat dat ik verbinding heb maar ik kan niet whats appen, en ook niet op de playstore komen er komt dan te staan dat ik geen verbinding heb.is...

angela14 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

paypal Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een prepaid toestel besteld en wilde deze betalen met paypal maar hij heeft tot 2x aan toe gezegd dat dat mislukt was en toen heb ik betaald met ideal, maar nu krijg ik vanmorgen 2 email...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen