Hoi,
Ik heb alle mogelijke communicatie kanalen gebruikt, op het forum na. Hopelijk gaat dit helpen....
Ik had een zakelijk abonnement bij STH automatisering. Zij zitten via Voiceworks mobiel op het netwerk van KPN. Dit abonnement wordt komende woensdag 01-03-2017 stop gezet.
Ik heb 6 keer nummerbehoud aangevraagd. 1 keer online, de andere 5 keer telefonisch via de Vodafone helpdesk. Ook zijn via de helpdesk 2 backoffice tickets aangemaakt. Zojuist kreeg ik te horen het dat het nummerbehoud mogelijk maar 1 keer is aangevraagd en dat de andere niet eens zijn doorgekomen.... Zo gruwelijk balen is dit... Morgen is de laatste dag, en dus de laatste kans op nummerbehoud. Maar niemand binnen Vodafone lijkt mij te kunnen helpen, of lijkt uit te kunnen leggen waar het verkeerd gaat.
Er is mij beloofd dat iemand van Vodafone met mijn huidige provider zou gaan bellen. Ik heb daar een vast contact persoon. Hij heeft nog steeds niets gehoord......
Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat er iets gebeurt en dat ik mijn nummer kan behouden. Ik wordt erg moe van het bellen met de Vodafone hepdesk. Zo'n 15 keer gebeld met 20-30 minuten wachttijd. Met laatste commentaar "en dan maar hopen dat het goed gaat" (dat meen je niet !).
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn aanvraag met spoed wordt opgepakt ? Ik wil ervoor betalen.... wil het nummer niet kwijt.
Bijvoorbaat dank.