durpee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sluimerend dataverbruik

Ik heb sinds afgelopen augustus een red plus abonnement, in januari dit jaar ging ik over mijn 12Gb bundel heen waardoor het systeem bij Vodafone op hol sloeg, gevolg? twee weken geen internet.
Nou viel mij tijdens die periode op dat er ondanks het ontbreken van een verbinding er toch data van mijn bundel werd afgeschreven, zo rond de 50-60MB per dag. Normaal valt een dergelijk aantal MB's natuurlijk niet op, maar nu duidelijk wel (want, geen verbinding).
Zeker als ik bedenk dat mijn moeder het met 350MB per maand moet doen en mijn partner met 1,5GB is het toch enigszins vreemd dat Vodafone 50 x 30 (= 1,5GB) van mijn bundel afschrijft (even geextrapoleerd naar een hele maand) die ik gewoon niet gebruikt heb.
Ik heb hier een bericht over naar de klantenservice gestuurd, maar verder dan een melding dat de mail is ontvangen ben ik niet gekomen. Vandaar nu dit bericht hier, hebben andere gebruikers dit ook? Is het standaard procedure?
Of ben ik door een storing (die Vodafone overigens ontkent) op een of andere datazwendel gestuit?
5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi durpee,

Als ik het goed begrijp heb je ons gemaild wat betreft de klacht die je hebt?
Ik raad je aan om even contact met ons op te nemen via Facebook, Twitter of via de chat. Ook kun je natuurlijk bellen naar de klantenservice (0800-0094). Via deze kanalen kunnen we je sneller helpen.
Hier op het forum kan ik helaas niets voor je betekenen, omdat hier geen privégegevens worden verstrekt. Mijn collega's kunnen het een en ander voor je uitzoeken en kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

Succes ermee!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi durpee!

Mochten we geen reactie meer van je ontvangen, gaan we het topic sluiten.


durpee
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi Sharon,
sluit hem maar, ik heb gechat, maar dat heeft niet tot iets geleid, ik moet de facturen maar goed controleren...
geen idee hoe ik daar iets uit af kan leiden, maar het werd me vrij snel duidelijk dat ze het niet echt wilden onderzoeken. ik hoop dan ook maar dat het totale verbruik meevalt en ik hierdoor niet over m'n bundel heenga.
in ieder geval dank voor jouw reactie en tip.
groeten, Peter
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi durpee

Ik zou je toch willen aanraden om nog één keer contact met ons op te nemen, maar dan via Facebook. Wij zoeken via dit kanaal graag voor je uit wat er precies gebeurd is met die data.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic