Rudy1955

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Specificatie inkijken

Ik probeer mijn specificatie van mijn gebruik in te kijken van de maand mei. Daarom klik ik op de maand juni maar krijg geen specificatie te zien. Klik ik op de maand mei dan krijg ik de specificatie van de maand april te zien. het abonnement is gewoon betaald. Rara hoe kan dit? En waarom kan ik mijn verbruiksgegevens niet inzien?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rudy1955 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Goede vraag waarom dit niet kan. Ik heb geen idee maar gelukkig zijn er hier medewerkers online die je misschien verder kunnen helpen. Heb je ook al online gekeken via My Vodafone? Je kan daar natuurlijk ook even kijken of je de specificatie kan opvragen. Je kan dan een volledige maand bekijken, net ook gedaan voor Mei en hier werkt het online prima.

Anders bij je profielinstellingen alle gegevens invullen en dan kan de Vodafone medewerker met je mee kijken wat er aan de hand is. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rudy1955 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Goede vraag waarom dit niet kan. Ik heb geen idee maar gelukkig zijn er hier medewerkers online die je misschien verder kunnen helpen. Heb je ook al online gekeken via My Vodafone? Je kan daar natuurlijk ook even kijken of je de specificatie kan opvragen. Je kan dan een volledige maand bekijken, net ook gedaan voor Mei en hier werkt het online prima.

Anders bij je profielinstellingen alle gegevens invullen en dan kan de Vodafone medewerker met je mee kijken wat er aan de hand is. 

Rudy1955
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Energieboy,

Bedankt voor je tips en het is nu wel gelukt. Wel apart dat ik op mijn telefoontoestel het nog steeds niet kan zien. Ik stuur je twee foto's toe die een iets ander beeld gaven. Het klikken op details bekijken kon ik rustig proberen want dat werkte niet.

En deze geeft aan geen info te hebben.  Dus ik blijf het vreemd vinden. En ik realiseer mij ook dat dit niet de eerste keer is.  Ben wel blij dat ik het nu in kan zien op de computer.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik begrijp dat het vreemd overkomt. Snap het zelf ook niet en denk dat het een storing of een kleine bug is in het systeem. Heb dit overigens nog niet eerder vernomen en zelf heb ik dit probleem niet. Misschien zou je anders eens de app eraf kunnen gooien en opnieuw installeren? Nee heb je, ja kan je krijgen 

Wel fijn dat het gewoon via je computer wel is gelukt, dan heb je in ieder geval inzicht. Succes en als een Vodafone medewerker je bericht heeft gezien zal deze vast wel een opmerking sturen naar de juiste afdeling en dan kunnen die hier nog eens naar kijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Welkom op de Vodafone Community @Rudy1955 

He, dit is zeker bijzonder! Ontzettend fijn dat je direct met de tip van @Energieboy aan de haal bent gegaan en online via My Vodafone de specificatie wel op de juiste wijze kunt inkijken. Ik ben reuze benieuwd of het via de My Vodafone App ook weer als vanouds werkt als je deze hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd. Laat je ons dit weten? 

Rudy1955
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia,

Op je verzoek ben ik ingegaan en….het werkt nog steeds niet op mijn app op mijn mobiel.  Helaas !

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dan moeten we verder zoeken. Zou je je profiel willen aanvullen met je gegevens, zoals @Energieboy vroeg? Dan duik ik er voor je in!

Rudy1955
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Lycke,  Bedankt voor het aanbod maar jullie vragen zoveel gegevens die ik zelf niet nodig acht dus dan moet ik er maar mee leren leven.  En ik wacht af wat de tijd zal brengen. Mocht het mij toch gaan ergeren dan kom ik  vanzelf weer bij jullie terug..

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Oh oke, dan houdt het hier helaas op. Meer dan “Rudy1955” weet ik nu niet van je dus kan ik ook niet checken wat er eventueel mis gaat en wordt helpen lastig. Mocht je in de toekomst toch graag verdere hulp willen , dan weet je ons te vinden. Een mooie dag gewenst! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Rudy1955 wrote:

Hoi Lycke,  Bedankt voor het aanbod maar jullie vragen zoveel gegevens die ik zelf niet nodig acht dus dan moet ik er maar mee leren leven.  En ik wacht af wat de tijd zal brengen. Mocht het mij toch gaan ergeren dan kom ik  vanzelf weer bij jullie terug..

Wees blij dat ze zoveel informatie vragen want als ze zomaar iedereen z’n gegevens doorgeven dan zou je dat ook niet leuk vinden. Beetje moeite doen en dan kan Lycke je helpen. En alles volgens de AVG regels en die zijn streng!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic