bobbvr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apple Music actie - ook als ik het al heb?

Ik heb al een Apple Music account/abonnement. Wat gebeurt hiermee als ik de actie activeer/

Met vr. gr.

Bob Bruyn van Rozenburg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @bobbvr 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat kan! Heb je al een betaald Apple Music abonnement via Apple zelf? Dan krijg je tijdens het activeren van je 6 maanden via Vodafone een melding om je betaalde abonnement te stoppen. Let op: als je dit niet stopzet, dan blijf je hiervoor doorbetalen aan Apple. Heb je een Apple Music abonnement via Vodafone? Dan worden de 6 maanden gratis automatisch opgeteld bij je lopende abonnement.

Informatie en voorwaarden kan je lezen op deze topic:
https://forum.vodafone.nl/apple-15/apple-music-nu-6-maanden-gratis-in-combinatie-met-red-of-red-toge...

En zie deze pagina:
https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/entertainment/apple-music

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @bobbvr 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat kan! Heb je al een betaald Apple Music abonnement via Apple zelf? Dan krijg je tijdens het activeren van je 6 maanden via Vodafone een melding om je betaalde abonnement te stoppen. Let op: als je dit niet stopzet, dan blijf je hiervoor doorbetalen aan Apple. Heb je een Apple Music abonnement via Vodafone? Dan worden de 6 maanden gratis automatisch opgeteld bij je lopende abonnement.

Informatie en voorwaarden kan je lezen op deze topic:
https://forum.vodafone.nl/apple-15/apple-music-nu-6-maanden-gratis-in-combinatie-met-red-of-red-toge...

En zie deze pagina:
https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/entertainment/apple-music

johanberg59

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik hen een red together abonnement.

Ik heb al een jaarabonnement op Apple Music, geldig tot 6-4-2021.

Stopzetten kan vanaf deze datum, is al vooruitbetaald.

Ik heb nu de actie geactiveerd, maar zie alleen een scherm waarmee je een downloadlink zou krijgen.

De downloadlink wordt niet gegeven.

Hoe ga ik toch profiteren van de actie van een halfjaar gratis half jaar apple music?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Even een gekke vraag hoor maar als je al tot en met 06-04-2021 hebt voldaan en je zou nu gratis 6 maanden van Vodafone krijgen, dan heb je toch dubbel? En dat kan niet. Maar nu even stop zetten bij Apple kan ook niet?!

Volgens mij is dat nu dan ook het probleem dat je al Apple Music hebt en daarom kan Vodafone het je nu ook niet aanbieden. En heb je al een proef periode gehad van Apple toen je je jaar abonnement bent aangegaan? Zo ja, Helaas ontvang je maar één keer een proefabonnement voor Apple Music. Ook als je deze al eerder via Apple zelf hebt ontvangen. 

johanberg59

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik hoop eigenlijk op een antwoord dat 6 maanden aansluitend op mijn abonnement de gratis periode van start kan gaan.

Ik heb veel abonnementen via VodafoneZiggo afgesloten,  zoals alle sportzenders, snelste internetlijnen en red together abonnementen. Ik ben zo duur uit, is mijn vrije keus.

Wat ik wel merk is dat  de beste klanten steeds de aanbiedingen mislopen. Enige leuke is de vervierdubbeling van de data, maar van de 200gb maken wij er thuis maar 20 Gb op.

Vaak zie je dat zenders voor een periode worden vrijgegeven, waar ik voor betaal. Nu weer voor 60 euro apple music, (erg leuke aanbieding!) , maar ook deze gaat weer aan mij voorbij.

Toch mezelf maar eens afvragen of ik er goed aan doet om de “beste” abonnementen af te nemen

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als je al proefperiode heb gehad dan is het Apple die zegt dat je niet meer krijgt. En die actie van nu 6 maanden gratis krijg je ook alleen als je nu een toestel koopt bij Vodafone. Dus als de actie er nog is als je abonnement afloopt bij Apple en je koopt een nieuw toestel, dan kan je die 6 maanden wel krijgen. Ja, zo gaat dat en het komt zeker vaker voor dat mensen dingen mis lopen. 

Als je maar 20GB opmaakt dan vraag ik me wel af waarom je een abonnement hebt van 200GB. Ik zeg je eerlijk, hier hebben we ook een 200GB abonnement en wij maken hier ook soms niet meer dan 15 tot 20GB op. Maar soms kan het handig zijn en met de extra korting omdat we ook bij Ziggo zitten, is mooi meegenomen. Het ligt helemaal aan jezelf en ik zou zeker eens kijken of je het er allemaal uit weet te halen en of het dan niet beter is om een lager abonnement te nemen.

Succes in ieder geval en gewoon lekker genieten van Apple Music

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic