apster

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sony Xperia Z3+

Simpele vraag,

Neemt Vodafone de Xperia Z3+ op in haar assortiment of blijft hij exclusief bij T-mobile.
zoja in welke kleuren...zo nee dan wordt het helaas overstappen naar T-mobile Man Verdrietig
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Deze vraag durf ik je niet te beantwoorden maar maybe dat dit weet.
Mocht hij niet beschikbaar komen bij Vodafone, kun je altijd nog verlengen met een Vodafone abonnement via andere websites zoals belsimpele etc.
apster
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat kan inderdaad een oplossing zijn, maar ik "koop" liever mijn toestellen bij een provider zodat eventuele garantie kwesties ook via hun lopen en niet via een lange omweg (slechte ervaring mee).
Anonymous
Niet van toepassing
Kan ik me ergens ook goed voorstellen. Heb er zelf gelukkig geen slechte ervaringen mee
weroc

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*knip*

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
weroc

Alleen een reactie achterlaten met een link naar een ander topic is niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@apster op dit moment hebben we dit toestel niet in ons assortiment. Helaas kan ik niet aangeven of dit in de toekomst wel zo is.
apster
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vreemd !, jullie hebben toch een line-up .
kan het bijna niet geloven dat Vodafone niet weet wat er gaat komen.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
apster

Zoals _Nadia_ al aangeeft momenteel niet......
wat de toekomst brengt is een verrassing 😉
Geduld is een schone zaak.

Medewerkers krijgen de informatie bij elk bedrijf pas als er concrete informatie is 🙂
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
info via google gevonden:

Voor de Nederlandse release van de Xperia Z3+ werkt Sony samen met T-Mobile. De Android-smartphone zal hier alleen verkocht worden in combinatie met een abonnement van de roze provider. Je kunt de Xperia Z3+ kopen vanaf juni bij een groot aantal webwinkels, maar niet met een abonnement van bijvoorbeeld Vodafone of KPN erbij. De Xperia Z3+ los kopen kan wel: de adviesprijs is dan 699 euro. Het toestel zal verkrijgbaar zijn in vier kleuren: zwart, wit, koper en 'aqua metallic' (lichtblauw).

En aangezien we graag willen dat je bij Vodafone blijft google dan ook eens:

Sony xperia Z3+ Aqua i.c.m. Vodafone Red (24 maanden)
Niet via de provider zelf maar vergeet niet overal heb je 24 maanden garantie op je toestel 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic