Mohinder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia Z1 Ik ben niet te horen als ik bel en/of gebeld wordt

Hoi,

Op mijn Sony Xperia Z1 ben ik niet te horen als ik bel en/of gebeld wordt. Als ik te horen ben, dan is dat heel erg zachtjes. Als ik een hoofdtelefoon (met mini-jackaansluiting) en/of de telefoon op speaker zet, dan ben ik wel duidelijk verstaanbaar.

Mijn telefoon loopt in whatsapp soms vast tijdens het typen en dan start te telefoon ineens op nieuw op. Andere
functies werken op dat moment niet. Hij start ineens opnieuw op, zonder dat ik mijn wachtwoord hoeft in te toetsen.

Soms bij het maken van foto's, slaat hij de foto niet op en geeft hij de melding: Camera niet beschikbaar.
Na een aantal keer de telefoon opnieuw op te starten, kan ik weer foto's maken.

Ik heb de Sony Xperia Z1 nu al 11 maanden.

Ik heb Android-versie 4.4.4 en heb de nieuwste android software.

En van 4G merk ik nauwelijks wat. Ik heb een Vodafone Red abonnement met 2 Gig data, onbeperkt bellen/sms'en.

Mvg,

Mohinder


1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Mohinder

Balen joh dat het niet allemaal zo lekker loopt.
Je kunt 3 dingen doen..
1 wachten tot dat de nieuwe software wordt vrijgegeven.
2 back up maken en terug zetten naar fabrieksinstellingen.
3 je telefoon het reparatie traject in laten gaan betreft je speakers/geluid.

Betreft whatsapp raad ik je aan de app te verwijderen en dan opnieuw installeren.
Voor de settings van 4g kun je op http://handleidingen.vodafone.nl terecht. Tevens kan de klantenservice zien hoe alles geregistreerd staat en of je op het netwerk correct staat. Zoniet dan wordt er een reset gedaan.
Wat je ook kunt proberen is jouw simkaart in een andere telefoon stoppen en een werkende simkaart met 4g in jouw toestel om te zien of het dan wel werkt. Mocht het aan jouw simkaart liggen dan kun je een nieuwe bestellen via de klantenservice of eentje ophalen in de winkel. De klantenservice kan tevens als bovenstaande stappen doorlopen zijn het laten onderzoeken voor je waarom je geen 4g hebt.

Ik hoop dat bovenstaande je geholpen heeft.
Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
*moderator edit: url naar handleidingen gefixt*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic