dag12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia P

Ik heb al van 2006 een abonnement bij Vodafone en altijd tot volle tevredenheid, maar waar ik nu tegen aanloop dat gaat mijn pet te boven.

In November 2012 heb ik mijn abonnement weer verlengd voor 2 jaar en kreeg daarbij een Sony Xperia P, dit alles geregeld via internet en toestel werd netjes thuis bezorgd zoals dat altijd ging als we een abonnement verlengden via internet.
In Januari 2013 begonnen de problemen, batterij was leeg na een paar uur zonder dat het toestel werd gebruikt, vast lopen van software,alleen nood oproep , geen ontvangst.

Maar toen!!!

Januari 2013
Aangezien wij in Hoek wonen in Zeeland is er bij ons in de buurt geen Vodafone winkel, Dus ik in Januari 2013 naar de Belcompany in Terneuzen omdat dit ook een onderdeel is van Vodafone.
Daar werd mij gezegd geen probleem wij sturen hem op en hij word gemaakt, als hij binnen is hoort u het, ik kreeg bericht dat hij binnen was en heb mijn toestel opgehaald.
op de bon stond Software update uitgevoerd en reparatie op level 1
Toestel werkte weer.

Mei 2013
De zelfde storingen waren weer terug dus weer naar de Belcompany winkel in Terneuzen, daar werd door de verkoper ook geconstateerd dat er iets niet klopte het toestel stond vast, hij heeft het geprobeerd met een ander Sim kaart maar dit maakte niets uit. Toestel weer opgestuurd en kwam terug met de melding GEEN DEFECT GECONSTATEERD en hij werkte weer .

Augustus 2013
In Augustus 2013 kreeg ik een aanbieding van Vodafone om mijn abonnement om te zetten in een Vodafone Red B abonnement, dit heb ik gedaan omdat je dan recht had op een vervangend toestel bij storingen

Oktober 2013
De zelfde storingen waren er weer dus weer naar de Belcompany in Terneuzen, daar werd gezegd we sturen hem weer op dus ik vroeg om een vervangend toestel aangezien ik mijn abonnement had om gezet naar een Vodafone red B abonnement, maar bij de Belcompany winkel werd mij gezegd nee dat kunt u beter niet doen want op de oude manier heeft u na 3 keer recht op een ander toestel, en als u het via Vodafone Red doet begint het traject opnieuw.
Dus heb ik gezegd is goed ik ga er van uit dat zij het weten .
Toestel kwam terug met de melding Reparatie op level 3/ software update uitgevoerd.
Hij werkte weer

November 2013
Toestel heeft weer de zelfde problemen nu contact gezocht met klantenservice Vodafone, deze gaf als advies maak een afspraak met Dynalogic, dit heb ik gedaan toestel werd netjes thuis opgehaald en ik kreeg een vervangend toestel
Kreeg het toestel weer terug 30-11-2013 en het werkte weer.

December 2013
Toestel heeft weer de zelfde problemen dus Vodafone gebeld en heel de story voor de zoveelste keer verteld
toen kreeg ik als advies kunt u niet naar een Vodafone winkel bij u in de buurt gaan zij kunnen naar het toestel kijken en direct beslissen of u een ander toestel krijgt, dus op zaterdag morgen samen met mijn man naar Goes gereden daar zit de dicht bij zijnde Vodafone winkel, daar aan gekomen werden alle papieren doorgekeken en werd gevraagd aan de shop manager wat te doen, die gaf als advies ga naar de Belcompany winkel hiernaast die hebben het al 3 keer behandeld, bij de Belcompany winkel zijn weer van alle papieren kopieën gemaakt en we zouden horen wat er ging gebeuren.


Dus kort samen gevat ben ik op zaterdag morgen naar Goes gereden op advies van Vodafone naar een Vodafone winkel en word daar naar een Belcompany winkel gestuurd, we zijn nu bijna een jaar verder en nog niets wijzer geworden.

Mijn vraag is kan er iemand binnen Vodafone beslissen wat er nu gaat gebeuren en dat direct aan mij laten weten

Ik vind dat een organisatie als Vodafone dat dit zeer slecht opgepakt, en dat de klant van het kastje naar de muur word gestuurd, ik ben door de jaren heen steeds klant geweest van Vodafone dus ga ik er van uit dat dit op korte termijn zal worden opgelost, ik hoop dat deze problemen op een correcte manier voor mij worden opgelost zodat ik nog jaren klant kan blijven bij Vodafone.


1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Dag12,

Allereerst welkom op het forum.

Dat er iets mis is met je toestel lijkt me ondertussen wel duidelijk. Jammer dat je dit hebt moeten ervaren. De service in deze had inderdaad beter gekund, ook al ga ik ervan uit dat onze collega's hun uiterste best doen om je hier zo goed mogelijk mee te helpen.

Heb je ondertussen al iets gehoord van de Belcompany? Aangezien je klacht al in behandeling is genomen raad ik je aan uitsluitsel hierover af te wachten. Wellicht dat onze collega's van de Belcompany ondertussen al contact hebben opgenomen met onze interne afdelingen om dit op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic