Petervvv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoge internet kosten door kapotte mobiel

Goedemiddag,

Ik heb bij vodafone een abbonement afgesloten met een verzekering. Over het algemeen gebruik ik niet veel internet daarom heb ik slecht 500 mb in mijn abbonement. Nu kwam ik er een aantal maanden geleden achter dat ik ver over mijn internetbundel heen ging. Hier snapte ik niets van, want voorheen was dit nooit het geval. Ik heb gekeken wat het probleem was en nu blijk ik binnen mijn eigen huis geen tot amper wifi te ontvangen. Ik heb van alles geprobeerd om de rede hiervoor te vinden. Pas weken later kwam ik er achter dat het niet lag aan de modum maar aan mijn mobiel. Als ik op het bovenste hoekje van mijn HTC ONE X hard drukte kreeg ik ineens weer een goede wifi verbinding. Het bleek dus aan de telefoon te liggen. Deze heb ik laten maken bij jullie en nu doet hij het weer prima. Ik heb alleen in een tijdsbestek van een aantal maanden heel wat geld moeten betalen aan wifi kosten, terwijl het niet mijn schuld was. Daarnaast had ik het mobieltje ook verzekerd.
Is er een kostenvergoeding mogelijk voor deze hoge kosten?

Groeten,

Peter
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Peter,

Erg vervelend dat je onbewust hoge kosten hebt gemaakt voor het gebruik van internet. Fijn om te horen dat de oorzaak in ieder geval is achterhaald en opgelost. Het gebruik van Wi-Fi staat los van het Vodafone netwerk. We kunnen dus niet controleren wat precies de oorzaak is geweest en hoe dit heeft plaatsgevonden. We kunnen daarom ook je kosten helaas niet vergoeden. Ook al begrijp ik je redenatie heel goed. Je verzekering dekt trouwens in dit geval alleen je toestel en heeft verder geen betrekking op je factuur.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic