RMB24

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Sms over extra data gehad.

Momenteel heb ik 500mb data dat wordt verdubbeld tot 1 gb vanwege ook ziggo klant.

Nu krijg ik een SMS waarin wordt vermeld dat ik vanaf nu 1 gb data krijg, waar ik niets voor hoef te doen.

Maar ik had met die verdubbeling/ziggo toch al 1gb data.

Uit welke doos komt deze sigaar, of kan ik die 1gb ook verdubbeld gebruiken naar 2gb vanwege ziggo?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RMB24
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Energieboy Mijn contract is van medio Oktober 2019 maar is nu opgelost.

 

@Steven Ik weet niet of het door mijn post in dit forum komt, maar vanmiddag checkte ik weer even in mijn Vodafone, en daar staat nu plots wel de 1GB data genoemd. (restant 1.97 van 2 GB, dus de verdubbeling is er ook in verwerkt)

Had ik nu gisteren maar een screenprint gemaakt.

Maar goed, het is nu voor elkaar, dus kan dit topic gesloten worden.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RMB24 
Vanaf 1 maart dit jaar zijn de abonnementen aangepast bij vodafone en heeft iedereen, die na maart 2019, een contract heeft afgesloten, extra data gegeven. Daarom heb je dus meer extra gekregen en die krijg je dan weer dubbel omdat je bij Ziggo zit.

Dus alleen maar mooi, toch 

RMB24
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Energieboy Best wel mooi, maar waneer gaat dat in?

In mijn overzicht staat nog steeds 500mb + 500mb, (= 1gb) vandaar mijn vraag uit welke doos deze sigaar komt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ben je voor maart 2019 klant of na maart 2019?
Alle abonnementen wat afgesloten zijn na maart 2019 hebben de extra data ontvangen. Wanneer is jouw abonnement afgesloten?

Er is geen doos verder als je aan deze voorwaarden voldoet. Anders kan je nu je contract omzetten naar een nieuw abonnement en dan krijg je het ook, mocht je dus voor maart 2019 klant zijn geworden!!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij een privébericht sturen @RMB24 met daarin je naam, mobiel nummer, adres, postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan controleer ik voor je hoe het zit.

RMB24
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Energieboy Mijn contract is van medio Oktober 2019 maar is nu opgelost.

 

@Steven Ik weet niet of het door mijn post in dit forum komt, maar vanmiddag checkte ik weer even in mijn Vodafone, en daar staat nu plots wel de 1GB data genoemd. (restant 1.97 van 2 GB, dus de verdubbeling is er ook in verwerkt)

Had ik nu gisteren maar een screenprint gemaakt.

Maar goed, het is nu voor elkaar, dus kan dit topic gesloten worden.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic