Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,690Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen zakelijke account Alleen-lezen Opgelost

De titelomschrijving zegt het al ik heb problemen met het volgende.Wachtwoord incorrect op My Vodafone app Ik ontvang geen email bij het opnieuw aanvragen van een wachtwoord Onverklaarbaar hoge kosten...

Non-Stop gratis extra's Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,24 januari is de verlenging van mijn contract (Vodafone Red Essential) ingegaan. Thuis hebben mijn vriendin en ik Ziggo. Je zou dan toch zeggen dat we in aanmerking komen voor de gratis ex...

Marvis door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Opwaarderen geweigerd Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon in het buitenland en heb net geprobeerd mijn Nederlandse Vodafone prepaid sim op te waarderen via de Vodafone website . Ik heb betaald met mijn buitenlandse krediet kaart. De bank geeft aan da...

ErikBrown door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen verbinding in buitenland (België, Frankrijk) Alleen-lezen Onopgelost

Hi,Ik kan in het buitenland geen verbinding krijgen met mijn Vodafone simkaart. Ik heb een Xiaomi mi8, de bandbreedte hoort het hier gewoon te doen. Ik heb mijn netwerk instellingen opnieuw gereset, r...

MrJouke door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Heb ik een telefoon van 62 GB nodig als ik 200 GB iCloudopslag heb? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb op het moment nog een Iphone 5 en wil een iphone 7 aanschaffen. Nu heb ik altijd 64GB gehad en die hoeveelheid vond ik fijn. Maar ik heb nu ook extra iCloud ruimte aangeschaft, in totaal 200GB....

Dubbele data vanuit Ziggo wordt niet correct aangesproken. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb meestal voldoende aan de standaard 3 gb data die bij mijn abonnement hoort. Soms ga ik er overheen en dan gaat het volgens mij fout.Ik heb al enkele keren meegemaakt dat ik een sms kreeg...

gwsanders door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verkeerd adres Alleen-lezen Opgelost

hallo, ik heb de 12 een nieuwe simkaar aangevraagd, nu zie ik echter via track en trace., dat het naar een adres in maastricht is gestuurd, ipv naar mijn adres. De mevrouw van de kalntencervise, die i...

Bkr weg halen Alleen-lezen Onopgelost

Goeie dag, ik heb een openstaande rekening bij jullie kreeg ik te horen van de deur waarde dmv post. Heb meteen gebeld en een regeling getroffen. Maar wil wel nu ik betalende ben me bkr registratie we...

MyVodafone account verwijderen Alleen-lezen Opgelost

Beste heer/mevrouw,Ik ben al een aantal jaren geen klant meer van Vodafone. Zou u mijn MyVodafone account kunnen verwijderen?Alvast bedankt.

Wanneer t&t code na plaatsen bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vanochtend rond kwart voor tien een bestelling geplaatst na het verlengen van mijn abonnement - iPhone XR - hoe lang duurt het meestal na het plaatsen van bestelling tot het ontvangen van een t...

Puckersma door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verkeerde toestel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn contract verlengd en ging wat mis met het type toestel zag in de bevestiging. Ik belde direct terug en het is aangepast op papier. Ik heb vandaag 3 keer gebeld met de klantenservice om zek...

lena door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnementswijziging in 14 dagen bedenktijd Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand als het mogelijk is om je abonnement met een stapje te verlagen als je nog in de 14 dagen wettelijke bedenktijd zit?

door Niet van toepassing

SMS buitenland Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand hoe je de sms dienst kan uitzetten die je sms-jes stuurt over de tarieven in het buitenland als je de grens over gaat?

Overstappen met gezin van T-Mobile naar Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Bij ons in het gezin hebben mijn vrouw en ik een abonnement bij T-Mobile.Die lopen in Maart af.Onze kinderen hebben een simpele Prepaid kaart in hun telefoon.Nu willen we graag overstappen naar...

JointCh1L door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Mobiel gestolen Alleen-lezen Opgelost

Vandaag is mijn mobiel gestolen op de Eemhof (Center pars)Kan in mijn telefoon blokkeren zodat niemand er gebruik van kan maken?

Vroegtijdig verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Mijn contract loopt af op 24-7-19. Nu mag je 4 maanden van te voren verlengen, dus vanaf 24-3-19. Echter gaat mijn mobiele telefoon het steeds slechter doen en ben ik bang dat deze het nie...

Klantnummer vinden Alleen-lezen Onopgelost

Ik zoek mijn klantnummer om mijn abonnement aan mijn account te kunnen linken.1) De functie "extra nummer toevoegen" werkt niet, ik krijg wel een SMS, maar na invoeren van die code een foutmelding.2) ...

Wroet door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel.nl Alleen-lezen Onopgelost

Mijn nieuwe telefoon heb ik via Mobiel.nlNu wil ik een My Vodafone account aanmaken maar kan ik mijn contract nummer nergens vinden; ik kom dus niet verder gezien ik deze nodig heb

Emmur door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spam Apllicateka Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik kreeg vandaag om 12:06 een bericht van Vodafone dat ik een abonnement zou hebben van Apllicateka. Afmelden zou via payinfo lopen. Ik heb echter geen abonnement genomen. Hoe kan het zijn dat ik ...

Telefoon werkte plotseling niet meer. Door onbetaalde rekening? Alleen-lezen Onopgelost

Wat een gekloot van Vodafone. Vanmiddag probeerde ik te bellen maar geen enkel uitgaand gesprek ging meer. Ook kon ik geen gesprek ontvangen. Raadselachtig, geen idee hoe dit kon. Eerst gedacht aan st...

molotov01 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen