Joss1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms kosten terwijl er een onbeperkt bundel is

Sinds juli heb ik het probleem dat Vodafone mijn sms-en die ik in het buitenland verstuur (van voordeel land naar voordeel land of naar Nederland) Roch in rekening brengt. Dit terwijl ik een onbeperkt bundel heb voor sms en bellen in het buitenland.

Na al 2 keer contact te hebben gehad met de helpdesk telefonisch nog steeds niet opgelost! Door de helpdesk naar hier verwezen.

Ik hoop op een passende oplossing! Vooral ook voor de gemaakte kosten!
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Vervelend om te zien dat het nog steeds niet opgelost is. Vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen. Dit heeft er mee te maken omdat vanuit hier ook gereageerd wordt door forum gebruikers die geen medewerker zijn en tevens ivm je eigen privacy.
Ik raad je aan om toch contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan via Twitter, Facebook, chat of via de telefoon. Ik hoop voor je dat het snel opgelost is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Welkom op het Forum Joss1, zoals Steven- terecht aangeeft kunnen we dit via het forum niet oplossen. Ik raad je aan om zijn advies op te volgen. Lees ook even onze huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic