Luc

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms Delivery Notification

Op de iPhone kun je helaas (nog) niet SMS Delivery Notification aanzetten. Handmatig de juiste netwerk code aan het begin van een sms invoeren kan daar wel voor zorgen.
Van veel operators is deze netwerk code op het internet te vinden.
Nergens is de Vodafone NL netwerk code te vinden.

Kan iemand mij hieraan helpen?
8 Reacties 8
Luc
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Moderator; dit is geen iPhone Topic. Dit betreft alle toestellen.
N_Perfors

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Moderator; dit is geen iPhone Topic. Dit betreft alle toestellen.


Bij andere toestellen is deze notification wel aan te zetten vanuit het toestel.
Misschien voor de mod's toch iets om te overleggen of hier een sub-forum voor gemaakt moet worden.
Luc
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij andere toestellen is deze notification wel aan te zetten vanuit het toestel.
Misschien voor de mod's toch iets om te overleggen of hier een sub-forum voor gemaakt moet worden.



weet ik; gebruik het al jaren op andere toestellen. Van andere operators staat het internet vol van de Netwerk Code die je handmatig in kan voeren om hetzelfde te beriekn...van Vodafone NL niet.
Vdodafone zou het gewoon moeten publiceren; in plaats daarvan verwijst klantenservice naar dit forum..
Wie o wie weet wat voor NL de Netwerk Code is...?
ballo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

weet ik; gebruik het al jaren op andere toestellen. Van andere operators staat het internet vol van de Netwerk Code die je handmatig in kan voeren om hetzelfde te beriekn...van Vodafone NL niet.
Vdodafone zou het gewoon moeten publiceren; in plaats daarvan verwijst klantenservice naar dit forum..
Wie o wie weet wat voor NL de Netwerk Code is...?



Ik heb een email gestuurd naar Vodafone ..ben benieuwd wat men zegt ......
Chrisl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ff jailbreaken en iPhoneDelivery er op zetten 🙂
mosa

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*0# voor elke getypte sms zetten en je krijgt ze binnen;)
Agila

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi, ik heb geprobeerd
*0# Test
(*[nul]#[spatie]) aan het begin van het SMS bericht gezet, maar krijg geen ontvangst bericht. Volgens de helpdesk van Vodafone hebben zo'n code niet; op het internet zijn voor veel operators/landen verschillende code's te vinden (zie bv http://www.iphonestalk.com/tip-how-to-get-sms-delivery-reports-on-an-iphone/) maar voor Vodafone nederland heb ik niets gevonden.
Heeft iemand suggesties?
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
*0# werkt bij KPN. T-Mobile gebruikt ! (uitroepteken). Inderdaad, bij mijn SE en Nokia werkt het via een menu-instelling, maar KPN ondersteunt dat weer niet.:@
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic