Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,734Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nokia E71 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort een Nokia E 71 met internet abbonnement + TV.Internet en Email werken prima geen probleem.Alleen als ik tv wil kijken geeft hij de melding "max aantal verbindingen worden gebruikt, sluit ee...

Blackberry Support Htc Hd 2 Alleen-lezen Onopgelost

Dag,Ik heb sinds vorige week een HTC HD 2 in mijn bezit, reden dat ik hem heb genomen is om hem te gaan gebruiken voor mijn werk.Op dit moment heb ik al Blackberry de 8820 maar ga account omzetten naa...

Socket Closed By Network Alleen-lezen Onopgelost

Hi new to Vodafone internet, please advise, I often get the message socket closed by network when surfing, anyone any ideas.

Belstatus Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag vodafone 360 gebruikers.. ik heb de Samsung M! 360 .. maar ik ben me rot aan het zoeken, waar ik de belstatus kan vinden.. dus hoeveel minuten in uit gebeld heb en inkomend en hoeveel data...

B7 Firmware Voor De H1 Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer wordt de nieuwe firmware (B7) voor de H1 beschikbaar in Nederland? In andere landen is die er wel al en ik zou graag willen upgraden.

Niet Gebeld Kunnen Worden Door Kpn Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb een vreemd probleem: ik kan niet gebeld worden door mobiele KPN nummers. Ondertussen heb ik al 5 keer met de klantenservice gebeld, die beloven terug te bellen maar doen dit niet. Het be...

Vragen: Sso, Factuur, Voorwaarden Sso Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op dit moment 3 vragen:SSO BloxIk was afgelopen week aan het kijken op de Super Sim Only site van Vodafone en zag dat het vernieuwd was. Mij viel meteen 1 ding op: er stond op dat de SSO abonne...

Voicemail Bellen Alleen-lezen Onopgelost

Wat mobiele telefoons aangaat ben ik een echte leek. Ik dus het volgende toestel Samsung GT-S5230. Als ik mijn voicemail wil bellen moet ik kiezen tussen of Nederlands of Engels, dit kan ik doen d.m.v...

Nokia 6030 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Nummerweergave wordt niet weergegeven bij ontvanger ondanks dat ik via de "handige diensten / 1333" gecheckt heb dat deze wel als zodanig aanstaat. Graag jullie reactie.Dank je

Problemen Met Installatie? Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmiddag allemaal,Misschien dat jullie me via dit forum kunnen helpen. Ik woon zelf in Spanje en heb hier internet van Vodafone via een Huawei E272 modem met sim. Nu heb ik op mn vaste pc Windows ...

Firmware Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik weet dat er inmiddels een versie v13 is van de LG Renoir (kc910) Echter ik kom met updates niet verder dan V10-G, is dit op een andere manier te doen, of moet ik het hele toestel flashen(dus...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen