annelies639

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen enkele verbinding in buitenland Nokia N97 mini

Hallo, ik hoop dat u mij kunt helpen?
Als ik naar het buitenland ga, heb ik geen enkele verbinding. ik kan dus niet bellen, mailen, smsen, internetten of wat dan ook.
Zodra ik de grens weer overga bij Nederland, kan ik alles weer. Het gekke is; bij de Vodafone winkel in Duitsland konden ze mij in het geheel niet helpen. Thuis alle instellingen nagekeken van mijn Nokia N97mini en alles goed gezet. Afgelopen week werkte het wederom niet!

Wat gaat er mis? kunt u mij helpen? want ik vind het erg fijn om ook, of misschien wel juist! in het buitenland bereikbaar te zijn.

met vriendelijke groet,
Annelies Bakker
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo annelies639,

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben. Bijvoorbeeld kan de roaming optie op het netwerk geblokkeerd zijn voor je nummer. Dan kun je inderdaad niet bellen, sms’en en internetten in het buitenland. Om na te vragen of er een blokkade is, kun je contact opnemen met de klantenservice.

Ook kan er iets aan de hand zijn met je telefoon, hiervoor kun je het beste de simkaart eens in een andere telefoon plaatsen (simlockvrij) om te zien of het aan de telefoon ligt of niet.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic