liekemel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms 75% data verbruikt klopt niet

Hallo,
Ik heb mijn abo bij jullie begin april verlengd.
Daarbij ook een nieuwe telefoon.
Ik heb een sms+bel+web 100 belminuten, 200mb+300 extra mb. (Hiervoor een abo met 1000mb)
Nou geeft mij telefoon aan dat ik nog geen 120 mb heb verbruikt ( ontvangen en verzonden) en via de Vodafone app heb ik ook nog zeker drie kwart van m'n data tegoed over voor deze maand. Nou kreeg ik vanochtend echter wel een sms dat ik 75% heb verbruikt van m'n data.
Hoe kan dit?
Het lijkt mij dat dit sms'je niet klopt maar waarom krijg ik deze dan en moet ik nou vrezen voor een dikke telefoonrekening eind van de maand?

Mvg Lieke
2 Reacties 2
liekemel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Excuus, sms met 75% verbruikt moet zijn; nog minder dan 50mb voor deze kalender maand. Terwijl de Vodafone app aangeeft meer dan 300 mb ( vandaag nog bijgewerkt staat er ook onder)
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Lieke,

Als in My Vodafone staat aangegeven dat je nog voldoende MB's over hebt voor deze maand dan kun je daar ook vanuit gaan. Dan vermoed ik dat je de sms onterecht hebt ontvangen. We hebben deze melding namelijk al van meerdere klanten gehad.

Als je het helemaal zeker wilt weten dan kun je denk ik het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat zij het voor je kunnen nakijken. Dit kan ook (gratis) via Twitter of Facebook!

Laat je ons hier ook even weten of zij hebben kunnen vaststellen of je deze sms inderdaad onterecht hebt ontvangen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic