Hoi
Michiel 12345 Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is. Je geeft aan dat dit zowel buiten als thuis gebeurt.
Ik raad je aan om eens het volgende uit te proberen:
* Kijk eens of je bellen over wifi / 4g hebt aan staan. Staat deze optie aan, zet hem eens uit en controleer of je hier nog last van hebt of visa versa.
* Een andere optie is een kruistest. Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel.
Hiermee sluit je uit of het bij het toestel ligt of bij de simkaart etc.
Een kruistest kun je altijd in een Vodafone winkel doen, mocht je geen extra toestel in je omgeving hebben. Mijn collega's helpen je graag verder. Tevens kun je dan ook een simwissel doen.
*Daarnaast raad ik je aan om de stappen te doorlopen op onze netwerkcheck https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml