geen internet Alleen-lezen Opgelost
Waarom zeggen jullie dat 3G het wel doet, dat is namelijk niet zo
Welkom op de Vodafone Community
Waarom zeggen jullie dat 3G het wel doet, dat is namelijk niet zo
Mijn 3g werkt NERGENS MEER
Ik heb sinds maandag 29/10 rond 15.00 uur storing. Ik kan niet bellen en ik heb constant 'geen service' in het scherm staan. Verder zijn de namen van mijn contactpersonen weg, staan alleen hun nummers...
Ik heb 4G
Ik heb opeens geen service meer kun je mij helpenYvonne Meeusen
Is er nog een storing waardoor ik geen 4G heb?
Waarom heb ik en 3 van mijn andere nummers geen netwerk
Vodafone... ik heb geen service... de hele avond al... whatsup???
Hoe gaan jullie deze storing copenseren?? Ik neem aan met korting op mijn abbonoments koste. Aangezien mijn contract al verlopen is en ik het dus kan opzeggen wanneer ik wil zit ik steeds harder te de...
Hallo ik wil heel graag mijn abonnement afsluiten hoe moet ik dat doen
Ik lees dat de storing is opgelost maar ik heb nog steeds geen internet of bereik of wat dan ook. Hoelang gaat dit nog duren?
Is het al opgelost.ivm dat ik nog steeds geen 4g en 3g heb.
Update 09:15 uurTijdens de storing is geen mobiele data mogelijk geweest en heeft een deel van onze klanten hinder ondervonden met bellen. In de loop van gisteravond konden klanten gefaseerd weer gebr...
[url=]Stephvandenbeld heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Werkt ook niet. Lekker ditTopicGeplaatst door: Vodafone
[url=]radiohitec heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Absoluut geen internet op 2G en 3G in regio Valkenswaard...bellen wel mogelijkTopicGeplaatst door: Vodafone
Gaarne advies. Het mobiele abonnement van onze watersport vereniging staat op naam van de penningmeester. Nu heeft er een bestuurswisseling plaatsgevonden en de penningmeester is niet meer in dienst.D...
—-...
[url=]M.anvelink heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Het is een fake bericht, want ik kan nog steeds niet via 3g of 2g bellen?TopicGeplaatst door: Vodafone
Dit is al de tweede keer in korte tijd dat voor langere tijd je niets kunt met je telefoon. Hier zullen klanten niet blij mee zijn
Ik ben overgestapt naar Vodafone.Mijn oude abonnement eindigt vandaag, dus ik ben niet meer bereikbaar.Maar het Vodafone abonnement met eigen nummer start pas de 31e.Nu wil ik mijn simkaart activeren,...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |