Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

De storing van vandaag zou zijn verholpen maar ik probeer al uren en uren sms'jes te versturen of te bellen maar het lukt nog steeds niet. Ik heb alles geprobeerd wat je maar kunt bedenken Alleen-lezen Onopgelost

De storing van vandaag zou zijn verholpen maar ik probeer al uren en uren sms'jes te versturen of te bellen maar het lukt nog steeds niet. Ik heb alles geprobeerd wat je maar kunt bedenken. Hoe lang g...

Stroing Alleen-lezen Onopgelost

Heel slecht dat Vodafone zo slecht communiceerd met de klant, aangeven aan de media dat het probleem “verholpen” is, terwijl er nog duizenden mensen zijn die problemen ervaren...zielig. #vodafonelaatv...

Storing Alleen-lezen Onopgelost

De storing is niet voorbij! Met WiFi heb ik gewoon internet, maar bellen of gebeld worden gaat niet. Ik ben 'niet aangemeld' bij een netwerk. Of ik nu één of vier keer mijn telefoon uit- en weer aanze...

Geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Er was een storing bij Vodafone.Ik heb nog steeds geen netwerk.stappen die ik heb ondernomen zijn:Sim kaart uit telefoonDdiverse malen netwerk opnieuw ingesteld. Zowel automatisch als handmatig.Divers...

Storing Alleen-lezen Onopgelost

Er wordt op het nieuws aangegeven dat de storing voorbij is maar tot op heden nog niets verandert. Zelfs niet na opnieuw opstarten en een aantal keren gebruik te hebben gemaakt can vliegtuigstand........

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen