rkornson

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

SmartPass niet bereikbaar via app en website

Beste Vodafone,

Ik merk dat de Smartpass dienst op dit moment niet toegankelijk is, zowel via de Apple app als de website.

Klopt dit?

Met vriendelijke groet,
Richard
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rkornson
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Smartpass dienst doet het weer. Waarschijnlijk ligt het niet aan de simkaart maar aan de dienst zelf. Dit is nu opgelost en het werkt weer naar behoren, ook de app.

Post mag gesloten worden 😉

Bekijk in context

4 Reacties 4
jvorhauer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag ook storing; geen transactie history in de app, website is stuk: werkt van geen kanten.

Wanneer wordt dit gefixed?

NB: volgens mij kan ik ook niet meer met de SmartPass pinnen! Kreeg gisteravond "onvoldoende saldo", terwijl de app meer dan voldoende saldo voor die transactie aangaf... Dit is echt naar als je alleen deze kaart (nog) hebt!
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt het beste hiervoor contact opnemen als eerste met de klantenservice. Zij kunnen zien welke simkaart aangemeld staat. Daarna kun je het beste contact op nemen met de Vodafone SmartPass klantenservice. Bel 043 329 1661. Je kan ook mailen naar klantenservice@vodafonesmartpass.com

rkornson
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Smartpass dienst doet het weer. Waarschijnlijk ligt het niet aan de simkaart maar aan de dienst zelf. Dit is nu opgelost en het werkt weer naar behoren, ook de app.

Post mag gesloten worden 😉
jvorhauer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels is alles weer werkzaam. Kan nu ook weer 'top up' gebruiken; de automatische top-up deed het gisteren in ieder geval nog niet. Ik heb niet opnieuw mijn gegevens hoeven invoeren, dus ik denk dat het meer een algemene storing was, dan specifiek voor mij, i.c. mijn SIM kaart.

Overigens blijf ik het extreem slordig vinden dat er GEEN ENKELE communicatie van Vodafone of Visa over dit onderwerp is geweest!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic