Lefteris

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone van abo naar prepaid KRUISWEG !

Beste vodafone,


In het bezit zijnde van een vodafone abonnement dat in december 2014 afliep,
wil ik dit omzetten in een vodafone prepaid.
In jullie winkel in Rechtestraat Eindhoven geregeld op 17-12-2015.

D.w.z. via jullie computersysteem ging het niet dus heeft de medewerker met mij een formulier ingevuld en dit opgestuurd.

Helaas is dit omzetten niet gelukt , want ik kreeg op mijn tijdelijke simkaart een sms dat het mislukt was en moest bellen naar 0654500100.

Daar gebeld zat er een mevrouw die het niet kon/wilde oplossen en me terug verwees naar de betreffende winkel of via internet een nieuw verzoek in te dienen.

Mooi afgeschoven 😉

En ik een extra maand abonnement betalen, kassa voor jullie !

OK ik ga 29-1 aan de slag en heb het nummerbehoudformulier ingevuld.

Echter ik krijg steeds foutmeldingen zoals:

- Foutcode: BSL-COMPATIBILITY_VALIDATION

- Foutcode BSL-99999

- Controleer de ingangsdatum. Deze moet minimaal 10 dagen in de toekomst liggen.

- Controleer of de aanbieder goed is ingevuld.
- Controleer of het te behouden nummer goed is ingevuld.
Dit alles is goed ingevuld.

Eind februari dus 29-2 wordt niet geaccepteerd !
Maar 28-2, 27-2, 1-3 is ook niet in orde !

Trouwens als ik dit formulier via ' my vodafone' invul dan wordt er een foutief en niet te wijzigen klantnr gegenereerd.

Mooie grap !

Dus dan maar zonder ' my vodafone' ingevuld, echter dit geeft dezelfde fouten.


Mijn dringende verzoek is dat met terugwerkende kracht per 17-1 ,
ok laten we zeggen per 2-2 geregeld is om mijn abonnement te hebben omgezet in een vodafone prepaid.


Voor meer informatie ben ik te allen tijde te bereiken.


m.v.g
Gerard Wisse
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Welkom op het forum. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij hier de dupe van wordt ????
Echter kunnen wij vanuit hier niks betekenen omdat wij niet in de systemen kunnen ivm privacy gevoelige gegevens en omdat hier ook door Vodafone klanten/forum gebruikers wordt geantwoord.
Ik neem aan dat je de datum hebt ingevuld met - er tussen zoals ook wordt aangegeven via https://www.vodafone.nl/support/bestelling/nummerbehoud/abonnement-naar-prepaid.shtml wat je ook kunt doen ipv 27-1 bijv 27-01 invullen om te zien of hij hem dan wel accepteert.

Het enige wat ik hierin kan adviseren is het nogmaals te proberen of hierover contact opnemen met de klantenservice/ winkel
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic