Jojok

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Smart platinum 7 freeze

Hoi, sinds enige dagen 'bevriest' het scherm van mijn smart platinum 7 van nog geen jaar oud meerdere malen per dag. Op random momenten. De enige manier waarop ik hem dan weer aan de praat krijgen is door de power en volume up knop in gedrukt te houden. Heb al terug gezet naar fabrieksinstellingen en cache geleegd. Iemand enig idee wat ik hier aan / tegen kan doen? Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jojok
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
schreef:
Hoi, sinds enige dagen 'bevriest' het scherm van mijn smart platinum 7 van nog geen jaar oud meerdere malen per dag. Op random momenten. De enige manier waarop ik hem dan weer aan de praat krijgen is door de power en volume up knop in gedrukt te houden. Heb al terug gezet naar fabrieksinstellingen en cache geleegd. Iemand enig idee wat ik hier aan / tegen kan doen? Alvast bedankt!
Ik was vandaag vrij, dus maar eens naar de Vodafone winkel geweest...

Bekijk in context

8 Reacties 8
Jojok
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
schreef:
Hoi, sinds enige dagen 'bevriest' het scherm van mijn smart platinum 7 van nog geen jaar oud meerdere malen per dag. Op random momenten. De enige manier waarop ik hem dan weer aan de praat krijgen is door de power en volume up knop in gedrukt te houden. Heb al terug gezet naar fabrieksinstellingen en cache geleegd. Iemand enig idee wat ik hier aan / tegen kan doen? Alvast bedankt!
Ik was vandaag vrij, dus maar eens naar de Vodafone winkel geweest...
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Jojok,

Ik lees je bericht nu pas, excuus!
Hebben mijn collega's je kunnen helpen?
Jojok
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
:
Hoi, Helaas niet. Ben naar de Vodafone winkel geweest omdat de tel inmiddels helemaal niets meer deed. Hij ging na weer te zijn uitgevallen helemaal niet meer aan. In de winkel kwamen ze tot dezelfde conclusie" dat hij was overleden". Dus vanmorgen is deze opgehaald door dynalogic. Nu afwachten...
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Jojok,

Oh nee, meen je niet! 😞
Wat balen zeg. Hopelijk kan het toestel snel gemaakt worden!
Jojok
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik hoop het ook. Hij is vandaag al een week weg, heb er nog helemaal niks van gehoord. Dus nog ff afwachten...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Ik gok dat (omdat je al problemen had en het toestel niet meer aan te krijgen was) het moederbord is overleden (de moeders van alle elementen in je toestel), gelukkig dat je het toestel ter reparatie stuurt. Het kan echter tot 2 weken duren voordat je toestel is gefixt, nog even afwachten!

Ben benieuwd!
Vriendelijke groet,
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic