Lin79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart 500 met 500MB extra

Ik wil graag een SIM only abonnement afsluiten en zie dat er een aanbieding is voor Smart 500 met nu tijdelijk 500MB extra. Ik zier alleen niet voor welke periode er 500MB extra wordt geleverd. Is dat de hele periode dat ik gebruik maar van dit abonemment? Of is dit beperkter?

Alvast bedankt voor het antwoord.
13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Leuk om te lezen dat je mag en gaat verlengen!
Op dit moment geldt het voor de periode dat je abonnement loopt. Dus je krijgt dan elke maand 500 MB extra 😄
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Controleer wel zorgvuldig je Vodafone Contract Mobiele Telefoonaansluiting of de afspraak over die extra databundel van 500 MegaByte correct wordt bepaald. Liefst voordat je je handtekening onder het contract zet.
Rechtsboven bij dit contract staat: "Promoties op Services/ Extra Diensten"
En daar moet dan staan: promotiebundel 500 MB. Duur: Onbeperkt.
Hier ontstaan soms fouten doordat een Vodafone medewerker (m/v) verkeerd invoert dat de promotie-bundel slechts 12 of 24 maanden duurt. Controleer dit dus zorgvuldig !

Dan moet je vervolgens ook nog eens MyVodafone controleren of je dat extra data-tegoed van 500 MegaByte ook daadwerkelijk hebt gekregen. Bij Tegoed behoort dan een extra cirkel te staan (aan de rechterkant) met 500 MB data blox. Maar niet in de eerste maand, want dan krijg je zowel je normale, contractuele data-tegoed, als je promotie-data-tegoed naar rato van het aantal resterende dagen van de kalendermaand toegekend !!!

Maar er hoort dan al wel een extra cirkel te staan in MyVodafone met: extra data blox
Dan gaat het goed. En krijg je per de eerste van de volgende kalendermaand beide data-bundels toegekend. Dus twee keer 500 MegaByte is in totaal 1000 MegaByte.

Succes!

Netwerker
Roned70

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, ik heb sinds juli een nieuw abbo met ook de promotiebundel, maar in Mijn Vodafone heb ik nog steeds dat extra cirkeltje met de opgave van de extra bundel niet in beeld.
Wordt steeds met een smoesje het bos in gestuurd.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hiervoor contact nogmaals op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen laten onderzoeken waarom de bundel niet zichtbaar is
Staat hij wel op de website van my vodafone?
Roned70

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, op de website van My Vodafone wordt hij ook niet weergegeven.
Wel op de factuur wordt de extra bundel netjes weergegeven.

Update:

Net telefonisch contact gehad met de klantenservice. De dame aan de lijn wilde beweren dat de promotiebundel voor niemand zichtbaar zou zijn via My Vodafone en dat eraan gewerkt zou worden.
Er was geen zicht hoelang het gaat duren.

Wie moet je nou geloven? Meerdere keren de afgelopen 3 maanden over gebeld en steeds een ander verhaal.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je echt aan om dit nogmaals aan te kaarten! Je kunt het ook via de chat of Facebook aangeven. Bij Facebook kun je een post plaatsen op de wall. Vanuit hier kan ik je er helaas niet mee verder helpen omdat vanuit hier ik niet in de systemen kan.
Roned70

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zie mijn aangepaste reactie hierboven.
Anonymous
Niet van toepassing
Zover ik weet moet de extra bundel gewoon zichtbaar zijn, deze zie je op de app namelijk als een extra bolletje met data erin (hetzelfde als een extra data blox)
Ik ga dit intern wel aankaarten ook al heb je zelf hieraan niks.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
De 1GB promotiebundel bij mij staat wel vermeld op MyVodafone dan zou er misschien iets mis kunnen zijn met je MyVodafone account . cc
Anonymous
Niet van toepassing
Zou kunnen maar dan zou je eerst het nummer moeten openen om te zien wat op het abonnement staat aangezien daar natuurlijk wel de promobundel erop moet staan.
Als je door je data van je abonnement heen bent , krijg je dan een notificatie dat je over gaat op de extra 500 MB of visa versa?
Roned70

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wordt dus totaal niet aangegeven via My Vodafone. Zowel via de website als via de app niet. op de factuur, ja die zal eens fout zijn, staat de promotiebundel wel aangeven.
Laatste antwoord wat ik via Twitter kreeg is dat het technisch niet mogelijk voor een enkele aansluiting het zichtbaar te maken. Sorry, dat ik het zeg, maar wat een onzin verhaal. Toevallig iedereen die sinds juni/juli verlengd heeft.
Heb naar mijn mening de zelfde aansluiting, beestje heeft alleen een nandere naam. Vorige abbo was zowel de normale bundel als de extra bundel zichtbaar via een extra bolletje in de app.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Het is uiteraard lastig dat het niet zichtbaar is via My Vodafone. Helaas is dit niet iets wat via het Forum opgelost kan worden. Het topic voldoet daardoor niet aan onze huisregels. Topic gesloten. Op een later moment zal het worden gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic