samaranch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnementsverlenging annuleren

ik heb 4 maanden voor einddatum verlengd naar een simonly red abonnement. Achteraf blijkt dat bij simonly het nieuwe contract pas ingaat op de contractsvervaldatum. Dit is echter nergens vooraf vermeld! Als ik verleng met een nieuw toestel, gaat het nieuwe contract wel per direct in. Hoe kan ik dit alsnog veranderen/annuleren? Overigens heb ik de verlenging gisteren via myvodafone geregeld.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt hiervoor contact opnemen met status order. 0800-0560
samaranch
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wat een megawaardeloos bedrijf zijn jullie!!! Vandaag meerdere keren gebeld met bovenstaand door u aangegeven nummer. Ik zal even opnoemen wat voor onzinreacties daaruit al voortgekomen zijn:
-er is een blokkade op dit nummer
-u kunt pas verlengen vanaf november
-ik kan u niet helpen want ik kan niet in het systeem
-er loopt geen order op dit nummer
-op een terugbelverzoek het antwoord: wij kunnen niet bellen. (en dat voor een telecombedrijf??!!??!!)
Voor alle duidelijkheid: op 27 oktober via myvodafone een verlenging met simonly geactiveerd. Enige uren later hiervan een orderbevestiging via email ontvangen. Als je nog niet kunt verlengen, wordt dit al direct duidelijk in myvodafone en kun je ook echt niet verder. In de orderbevestiging werd dus duidelijk dat de ingang van het "nieuwe" contract pas op 25 februari 2016 ingaat. De nieuwe einddatum contract in myvodafone is ook al aangepast naar 25-2-2018. Na veel speurwerk op internet wordt duidelijk dat bij een verlenging met een nieuw toestel het contract al ingaat als het toestel en evt simkaart geleverd zijn. Daarom contact gezocht met vodafone om de simonly verlenging alsnog om te zetten in een verlenging met nieuw toestel.
Zojuist wederom gebeld met 08000560 en word ik verzocht te bellen met 08000200043. Ok, daarheen gebeld, die blijken dus maar tot 18.00 uur bereikbaar te zijn. Dat had die Mien Muts best even kunnen aangeven. Al met al worden we nu van het kastje naar de muur gestuurd, als dat zo doorgaat kan vodafone gerust een zichttermijn van 7 maanden geven!
Ik heb 1 duidelijke vraag: en nu???
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Andere Forumgebruikers kunnen jou hier echter niet mee helpen. Ik raad je aan om hiervoor toch contact te zoeken met onze klantenservice
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Op een later moment wordt dit topic gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic