Nergens wordt de maximumsnelheid gegarandeerd. Zelfde als bij ADSL-abonnementen. Wil je daar gegarandeerde snelheid, dan betaal je een veelvoud van de prijs.
Ik vraag niet om garanties ik wil alleen de beloofde snelheid en dat die varieert begrijp ik ook nog wel.
Op momenten dat er veel gebruikers op een mast zitten moet de snelheid nou eenmaal gedeeld worden, De andere twee providers kunnen je ook niet lang overal de maximumsnelheid geven.
Dat weet ik ook
Vroeger toen ik één van de eerste gebruikers was toen kon ik meestal de max. snelheid van 3.6 Mbps wel halen. Echter nu loopt echt iedereen rond met een smartphone en zit het gewoon vol. Vandaar ook 4G, wat weer meer snelheid, capaciteit en dekking biedt.
Vroeger is dood en geen argument om te gebruiken, vroeger hadden we alleen de trom voor communicatie.
Ik denk dat je je erbij neer moet leggen. Waarbij ik moet zeggen dat ik 2.5 Mb/s nog best werkbaar vind. Overigens worden ook de snelheden van 3G hoger bij Vodafones Fast Forward-project, dus het gaat sowieso in de toekomst wel nog omhoog.
Oh, jij vind je de snelheid van 2,5 Mbs werkbaar, nou ik niet, want nogmaals dat wordt niet beloofd.
En met al deze non-argumenten red je je niet uit deze discussie en ik blijf erbij
de beloofde snelheden bij het RED abonnement kloppen voor geen meter.
M.a.w. een VODAFONE RED abonnenent is een MISKOOP.