Wiebstar

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slechte service

Hebben jullie hier geen topic voor klachten ofzo? Ik vind jullie service echt belachelijk slecht en dat wil ik ook delen ook.
 
Ik loop nu al 4 maanden (vanaf dag 1 van mijn abonnement) met slecht bereik rond. Heb hier al meerdere malen over gebeld en over gemaild en mijn gegevens al meerdere malen doorgegeven en er gebeurt helemaal niks. Ja ik heb 1 maand vergoed gekregen. Is het probleem inmiddels verholpen? Nee!
 
Heb vorige week nog een mailtje de deur uit gedaan met de eis dat ik nog een maand vergoed wilde krijgen en heb tot vandaag niks meer gehoord. Goed bezig vodafone! Ik zei het al eens eerder en ik zeg het nu weer, dit is de laatste keer dat ik voor Vodafone kies. Hoe jullie met jullie klanten omgaan is echt schandalig. Dat jullie uberhaupt nog klanten winnen is mij een raadsel. Ik raad in ieder geval iedereen in mijn omgeving af om met jullie in zee te gaan. 4 maanden geouwehoer is echt van de zotte.
 
Een ZEER ontevreden klant!
11 Reacties 11
Wiebstar
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Een aantal maanden geleden plaatste ik hier ook al een berichtje en toen duurde het ook al DAGEN voordat ik een reactie kreeg. En nu ben ik ook alweer een dag verder maar een reactie zie ik niet. Ik zie het bij meerdere topics en typisch dat het nou vaak de topics zijn waarbij mensen klachten hebben over 3g of het signaal. Jullie zijn wel goed in problemen veroorzaken maar oplossen ho maar. Maar ik krijg jullie aandacht wel. Ik denk dat ik gewoon zorg dat bij de eerst volgende automatisch incasso geen geld op mijn rekening staat. Jullie mij niet helpen, dan wachten jullie maar op jullie geld!
 
Een ZEER ontevreden klant!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste Wiebstar,
 
zoals je op meerdere plekken op het forum kunt lezen: Het is een forum voor en door gebruikers.
 
Wat verwacht jij dat je medegebruikers aan jouw klachten kunnen doen? Ik denk dat je ook wel inziet dat zij weinig voor je kunnen betekenen.
 
Ik denk dat voor jou een veel betere ingang beschikbaar is, namelijk de WebCare van Vodafone. Je kunt ze bereiken zowel via Facebook als via Twitter.
De collega's die daar zitten kunnen op verzoek je probleem oppakken, je klantgegevens er bij zoeken, de historie van jouw geval bekijken en indien nodig vragen uitzetten bij andere mensen binnen Vodafone, om zo samen tot een oplossing te komen.
 
Hopelijk kom je met deze tip verder.
Wiebstar
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat snap ik allemaal wel maar ik word er gewoon helemaal schijt ziek van. Ik heb al contact gehad via facebook. Daar krijg je het zelfde lul verhaal als aan de telefoon. Telkens weer opnieuw. En wat kan ik daar aan doen? Helemaal niks. Ik word gewoon genaaid waar ik bij sta en ik ben min of meer machteloos. Begrijp je mijn frustratie? Als je al tig keer gebeld hebt, gemaild hebt, op facebook contact hebt gehad, je gegevens tig keer hebt doorgegeven en er veranderdt niet word ik toch wel echt pissig
knoxville

Gedreven Ontdekker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb via de webcare van Vodafone ook een vraag gesteld. Ik kreeg een email met incident nummer: 121023-001447 terug. Mijn email zou binnen 2 dagen worden beantwoord. Er zijn al twee dagen verstreken en ik heb nog altijd geen reactie! Feit is dat er afspraken niet worden nagekomen.
Wiebstar
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja kijk dat bedoel ik nou. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Er word helemaal niks opgelost. Word daar zo moe van. Er was laatst een discussie op facebook tegen vodafone met tig mensen. Ik heb de boel daar lekker lopen opfokken (hoe kinderachtig het ook klinkt) want het enige wat we daar te horen kregen was ''stuur maar prive berichtjes mensen''. Tuurlijk willen ze dat zodat mensen er geen lucht van krijgen. Ik ben gewoon verder gaan klagen want van mijn mag iedereen weten hoe vodafone werkt. Heb zelfs uit frustratie een facebook account gemaakt (aangezien facebook toch wel een medium is voor snel nieuws verspreiden) genaamd SamentegenVodafone. Dit heb ik gemaakt puur omdat ik eigenlijk hoopte dat we met zijn alle iets groots konde opzetten want samen sta je sterk.
joeywitteveen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verschrikkelijke service Bij Vodafone!!
Ik gebruik veel data en in mijn regio kan ik eigenlijk alleen dataverkeer gebruiken via mijn gms netwerk.
Dit houdt in dat mijn dataverkeer bijzonder traag is.
De technische dienst heeft me gelijk gegeven in het feit dat ik in een gat zit wat betreft het 3G netwerk.
De enige oplossing zou zijn een modem aan te schaffen met een prijskaartje van €90 om binnenshuis 3g netwerk te hebben.
daar is echter alleen het probleem thuis mee verholpen en ik zal dan moeten betalen om hun verbindings problemen op te lossen, niet helemaal eerlijk toch??
Ik dus een brief gestuurd met uitleg en een verzoek het contract te ontbinden.
dit bleek echter geen oplossing omdat ik wel internet heb via het gsm netwerk dus wel kon beschikken over internet.
Dit antwoord kan ik alleen vergelijken met het kopen van een auto maar de aandrijving betreft een stel trappers om vooruit te komen.
Je verwacht iets moois maar krijgt eigenlijk bagger.
Ik hoop dat ik binnenkort weer contact krijg met vodafone en mij een redelijk voorstel word gedaan.
met ontevreden groet,
Joey Witteveen
 
joeywitteveen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook ik ben al 3 maanden bezig zonder resultaat trouwens.
Schrijf je een brief met een klacht krijg je een berichtje met bedankt voor je bericht je krijgt binnen 30 dagen een reactie.
WTF 30 dagen????
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Joeywitteveen,

Het klopt inderdaad dat onze klachtenafdeling 30 dagen de tijd heeft om op jouw klacht te reageren. Dit is namelijk de wettelijke termijn die onze klachtenafdeling heeft om een reactie te sturen. Het hoeft echter niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk 30 dagen duurt totdat je een reactie ontvangt, want het zou net zo goed kunnen dat ze al eerder reageren.
Blax

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En na 30 dagen krijg je een bericht dat ze het nog aan het uitzoeken zijn. Na nogeens 30 dagen later zullen ze je een antwoord geven in de vorm van een vraag. En als je gefrustreerd genoeg bent begrijp je ineens dat de klantenservice van Vodafone het gewoon net niet helemaal is.
 
Ik probeer het nog even via dit forum maar heb al sterk de neiging de handdoek in de ring te gooien. Zelfs het afsluiten van een contract gaat moeizaam. 4 keer bellen om aan te geven dat ik geen 200MB maar 500 MB internet heb. Vodafone schrijft vervolgens recordbedragen van mijn rekening en kan dit tot 4 keer toe niet oplossen.
'4*We zien het probleem,  4*het is aangepast, 4*uw geld wordt teruggestort en uw abonnement wordt geupgrade (fantastisch :)...na slechts 4 keer bellen'.
 
!!! Pas op, het is vermoeiend tegen een dood schaap te schoppen. Het zal niet bewegen !!!
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Blax, er klinkt behoorlijk wat frustratie in je bericht. Maak ik uit je bericht op dat het nu wel geregeld is, of nog niet? Zo niet, dan wil ik je toch aanraden om met onze klantenservice contact op te nemen, bijvoorbeeld via Twitter of Facebook. Omdat het over iets specifieks persoonlijks gaat, jouw abonnement, kan ik je hier via het forum namelijk niet mee helpen.
mkekem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt idd, had een toestel waar de sim meer niet werkte, ook op een ander toestel geen sim aktiviteit, naar vodafone Harderwijk, daar het toestel ingeleverd voor reparatie, inclusief accu, nooit is mij aangegeven dat de accu voor reparatie als assesoire moet worden aangegeven, kortom toestel met accu ingeleverd.
2 weken later en prettig bericht dat ik een nieuw toestel kon ophalen bij vodafone Harderwijk.
Toen ik thuis was en de nieuwe sim die ik al wel had meegekregen in he.t toestel wilde schuiven ontbrak mij dus de accu.
Ik bellen en belllen heen en weer tussen de vodafone klantenservice en hun reparatie bedrijf, niemand kon iets zeggen over het feit dat er een accu ter overbevinding was aangetroffen.
Dus bij inleveren van een toestel voor reparatie altijd de accu en sd kaart en sim eruit want je krijgt het nooit meer terug.
Ik ben hier heel erg pissig over dat ik hier niet op gewezen ben bij de vodafone shop Harderwijk en dat je vele malen heen en weer wordt gestuurt tussen vodafone en het reparatie bedrijf, uiteraard met lange wachttijden zonder dat er ook maar iets aan een oplossing wordt aangegeven.
Wat rest is dus zelf een nieuwe accu kopen want bellen zonder accu gaat immers lastig.
Ik heb hier iets van geleerd, ik hoop dat het personeel van vodafone in de winkels hier daadwerkelijk van op de hoogte worden gesteld, want dit kan gewoon niet, op zijn minst hadden zij mij moeten informeren dat een accu etc... meesturen voor reparatie niet nodig is of op schrift moeten stellen dat ik deze wel alsmede het toestel heb aangeboden voor reparatie. dikke dikke trieste bedoeling, moet nu zelf dus een losse accu kopen.
Ik baal hier dus heel erg van.

Let dus op en vraag puntje bij puntje na hoe het zit en laat alle assesoires op papier zetten als je een toestel inleverd voor reparatie

Gegroet!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic