Klopt idd, had een toestel waar de sim meer niet werkte, ook op een ander toestel geen sim aktiviteit, naar vodafone Harderwijk, daar het toestel ingeleverd voor reparatie, inclusief accu, nooit is mij aangegeven dat de accu voor reparatie als assesoire moet worden aangegeven, kortom toestel met accu ingeleverd.
2 weken later en prettig bericht dat ik een nieuw toestel kon ophalen bij vodafone Harderwijk.
Toen ik thuis was en de nieuwe sim die ik al wel had meegekregen in he.t toestel wilde schuiven ontbrak mij dus de accu.
Ik bellen en belllen heen en weer tussen de vodafone klantenservice en hun reparatie bedrijf, niemand kon iets zeggen over het feit dat er een accu ter overbevinding was aangetroffen.
Dus bij inleveren van een toestel voor reparatie altijd de accu en sd kaart en sim eruit want je krijgt het nooit meer terug.
Ik ben hier heel erg pissig over dat ik hier niet op gewezen ben bij de vodafone shop Harderwijk en dat je vele malen heen en weer wordt gestuurt tussen vodafone en het reparatie bedrijf, uiteraard met lange wachttijden zonder dat er ook maar iets aan een oplossing wordt aangegeven.
Wat rest is dus zelf een nieuwe accu kopen want bellen zonder accu gaat immers lastig.
Ik heb hier iets van geleerd, ik hoop dat het personeel van vodafone in de winkels hier daadwerkelijk van op de hoogte worden gesteld, want dit kan gewoon niet, op zijn minst hadden zij mij moeten informeren dat een accu etc... meesturen voor reparatie niet nodig is of op schrift moeten stellen dat ik deze wel alsmede het toestel heb aangeboden voor reparatie. dikke dikke trieste bedoeling, moet nu zelf dus een losse accu kopen.
Ik baal hier dus heel erg van.
Let dus op en vraag puntje bij puntje na hoe het zit en laat alle assesoires op papier zetten als je een toestel inleverd voor reparatie
Gegroet!