Paccoe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte service

Ik heb bij Voda phone een huawei p30 pro gekocht jaartje geleden. Nu wou ik mij screen protector laten vervangen is die niet meer leverbaar bij Vodafone omdat er binnenkort een nieuw toestel van Huawei komt. En de winkel medewerker vond dit gewoon normaal. Nou ik niet denk niet dat ik ooit nog diensten of producten van vodaphone afneem vind dat ik asociaal behandeld ben schande

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Paccoe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Accessoires van mobiele toestellen veranderen vrij snel en dan is het heel normaal, wanneer er een nieuw toestel uitkomt, en er geen voorraad meer is, dat deze dan ook niet ingekocht zal worden. Zeker niet als het om specifieke dingen gaat. Er zijn daarvoor van die GSM winkels, of markt kraampjes, waar je dit soort spullen wel nog kan kopen en zelfs nog van toestellen die ouder zijn. 

Jammer dat je door dit geen diensten meer wil afnemen van Vodafone. Daar kan de verkoper niets aan doen en geloof me, dit kom je wel vaker tegen. Probeer een ander GSM winkel en je hebt vast kans dat daar wel iets te koop is. Hoe het je is laten weten, dat weet ik niet, ik was niet bij het gesprek. Of zoek via Google, vaak heb je dan ook nog veel goedkopere scherm beveiligingen. Maar kijk wel goed uit waar je het koopt! 

Het verwijderen en opnieuw plaatsen doe je natuurlijk wel op eigen risico. Hoef ik vast niet te zeggen, maar zet het toch even neer. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Paccoe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Accessoires van mobiele toestellen veranderen vrij snel en dan is het heel normaal, wanneer er een nieuw toestel uitkomt, en er geen voorraad meer is, dat deze dan ook niet ingekocht zal worden. Zeker niet als het om specifieke dingen gaat. Er zijn daarvoor van die GSM winkels, of markt kraampjes, waar je dit soort spullen wel nog kan kopen en zelfs nog van toestellen die ouder zijn. 

Jammer dat je door dit geen diensten meer wil afnemen van Vodafone. Daar kan de verkoper niets aan doen en geloof me, dit kom je wel vaker tegen. Probeer een ander GSM winkel en je hebt vast kans dat daar wel iets te koop is. Hoe het je is laten weten, dat weet ik niet, ik was niet bij het gesprek. Of zoek via Google, vaak heb je dan ook nog veel goedkopere scherm beveiligingen. Maar kijk wel goed uit waar je het koopt! 

Het verwijderen en opnieuw plaatsen doe je natuurlijk wel op eigen risico. Hoef ik vast niet te zeggen, maar zet het toch even neer. 

Paccoe
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry het gaat vooral om de reactie van het personeel, en aangezien ik altijd mijn spullen bij mijn provider Koop had ik toch echt verwacht een iets vriendelijker service te krijgen. Maar tja als ik dan door jullie wordt dorrverwezen naar een markt kraampje

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Paccoe wrote:

Sorry het gaat vooral om de reactie van het personeel, en aangezien ik altijd mijn spullen bij mijn provider Koop had ik toch echt verwacht een iets vriendelijker service te krijgen. Maar tja als ik dan door jullie wordt dorrverwezen naar een markt kraampje

Door jullie, ik werk niet bij Vodafone!
Laten we dat even duidelijk hebben. Ik geef je alleen maar aan waar je dan eventueel zou kunnen kijken, mocht Vodafone deze spullen niet meer verkopen. Van mij uit alleen maar klanten advies en om je te helpen. Als Vodafone deze niet meer verkoopt dan kan de verkoper daar ook niets aan doen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic