Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

prepaid simwissel Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Mijn oma heeft een Prepaid van Vodafone sinds een jaar of 10. Alleen de simkaart is groot, te groot om een NANO te laten knippen heb ik het gevoel, wat nu? De simkaart is ongeveer 1 cm lengte e...

4G Duitsland Alleen-lezen Opgelost

Ik kom regelmatig topics tegen over het 4G bereik in Duitsland en dat niet automatisch het juiste netwerk wordt geselecteerd (sommige van jaren geleden). Vorige week in Duitsland en hetzelfde probleem...

gig Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abonnement van 150 belminuten en 500 gig. Als dit op is krijg ik 500 extra omdat ik ook Ziggo klant ben. Ik heb meestal genoeg aan 500, omdat ik volgens mij niet zoveel gebruik en ben erg v...

game bar sms Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg van Vodafone 2 berichtjes. 1 je bent aangemeld voor game bar kosten .5 euro pet week. Deze sms kwam om 1.56 uur. Om 7.14 kreeg ik een sms dat ik weer afgemeld was. In tussen wel 5 euro op mij...

Google Pixel 4 XL Alleen-lezen Opgelost

Hi, Is het mogelijk om met de Google Pixel 4XL gebruik te maken van bellen via Wifi? Ik zie dat de Pixel 3 dit inmiddels kan, maar ik weet niet of dit met de Pixel 4 dan ook automatisch kan ? Bedankt!...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen