Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,015Oplossingen
  • 1,353Discussies
  • 73.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

10 gb gratis data Alleen-lezen Opgelost

Ik was door mijn mb’s heen. En toen ging ik kijken naar extra data bundels. En tot mijn verbazing stond er dat ik een aantal gratis bundels aan kon zetten. Onder andere van 10 gb. Dit zou dan gratis z...

Rolandk98 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

simkaart geweigerd Alleen-lezen Opgelost

ik was mijn pincode kwijt en werd verwezen naar mijn puckcode. Die heb ik ingevuld en kreeg toen op scherm: vul nieuwe pincode in en herhaal nieuwe pincode. Kreeg als antwoord code-fout. Enige malen h...

Samsung galaxy s10/s10plus Alleen-lezen Opgelost

Waarom zijn jullie zo traag vergelijken andere providers?!!!

De boer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Extra 5GB aan data, niet erop gezet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb in november mijn abonnement omgezet van simonly naar een abonnement en zou 5GB data er bij krijgen en nu is het februari en heb het er nog nooit bij gekregen hoe komt dat MVG Theo

Johanus door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Artikel "gratis telefoon" Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag willen weten hoe ik voor mijn (oude) abonnement een compensatie kan krijgen? Het gaat om mijn vorige contract, die niet juist opgesteld was.

Mimi27 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart in andere smartphone Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik gebruik een vodafone prepaid simkaart. Deze simkaart heb ik gekregen bij een prepaid Samsung E2230 mobiel. De simkaart was zonder probleem over te zetten in een Samsung Smart GT S6500D mini 2...

Samen voegen abbo vodafone en ziggo Alleen-lezen Opgelost

Hhoeveel dagen gaan er overheen voordat vodafone de gegevens door geeft aan ziggo

Kosster door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bevestigingsmail na bestelling Alleen-lezen Onopgelost

In dit topic vind je de bevestigingsmail die je na het plaatsen van een bestelling wordt gestuurd.Zodra Vodafone Community Rewards live gaat zal deze bevestiging automatisch per e-mail worden gestuurd...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Bestelformulier Alleen-lezen Onopgelost

Dit topic gaat over het plaatsen van een bestelling uit de Community Shop. Dit kun je doen door middel van een bestelformulier, deze vind je hier.Graag ontvangen wij via een reactie in dit forumtopic ...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Hoe verdien ik punten? Alleen-lezen Onopgelost

Je bent nu aangemeld en je doet mee aan Vodafone Community Rewards! Maar hoe kun je nu punten verdienen? Dat werkt als volgt: eenmaal aangemeld tellen je activiteiten op de Vodafone Community mee voor...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Algemene Voorwaarden Alleen-lezen Onopgelost

Dit topic gaat over de Algemene Voorwaarden van het Vodafone Community Rewards programma.Bekijk in de bijlage de Algemene Voorwaarden. Graag ontvangen wij via een reactie in dit forumtopic feedback va...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Prepaid retourneren Alleen-lezen Opgelost

Gisteren heb ik bij de AH een prepaid simkaart gekocht van Vodafone. In de winkel gevraagd of ik dit nummer zou kunnen doorschakelen, maar de medewerker kon dit mij niet vertellen. Toch maar gekocht, ...

Alexoo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen SMS verzenden Alleen-lezen Opgelost

Ik (85 jaar oud) heb vandaag aan mijn schoonzoon gevraagd om even met Vodafone te bellen omdat ik sinds vorige week geen sms meer kan verzenden (wel ontvangen). De telefonische klantenservice wil mijn...

Marry door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengen Alleen-lezen Opgelost

Hallo beste,Ik ben lange u klant en ik wil mijn abonnement weer verlengen maar prijzen zijn heel hoog. Ik wil graag van u voor mij een persoonlijke korting te maken.Ik wil samsung 10 plus 128gb green ...

Gpinar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet bundel kwijt Alleen-lezen Opgelost

Hi ik ben nu over meer dan een maand mijn internet bundel kwit en Vodafone doet echt niets om dit op te lossen. Ik ben echt klaar mee. Heeft iemand ooit het zelfde probleem gehad?

NINAP door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Anonieme telefoontjes Alleen-lezen Opgelost

Ik word ongeveer 4x per dag gebeld,dan gaat mijn telefoon 3x over en dan stopt hij en het is altijd anoniem. Als je opneemt hoor je niks!anoniem

Wsb 020 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra GB via My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Als ik incidenteel een extra GB wil, is het dan een kwestie van aanzetten en uitzetten via de My Vodafoneapp?

HerJP door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Red Together Alleen-lezen Opgelost

Wij hebben 3 abonnementen bij Vodafone. Is het raadzaam om een red together abonnement te nemen?En kost dit alleen maar 53 euro?

Oudeyifu door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid Alleen-lezen Opgelost

goedendag,elke maand op de 24e kreeg ik een 1+1 gb bundel voor 10 euro beltegoed. Nu ben ik een dag te laat met 10 euro erop zetten. ben ik de aktie nu kwijt?mvg gijs

GKnight74 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen