Gister heb ik de iphone 7 ontvangen bij het verlengen van mijn abonement.
Nadat ik deze heb uitgepakt kwam ik er achter dat er aan de bovenkant van het toestel krassen zitten. Gelijk de klantenservice gebeld, die gaven aan dat ik het toestel gewoon kon omruilen in een vodafone winkel. Niet dus. Volgens de meneer in de winkel kon dat alleen als ik het abonement ook in de winkel had verlengd, dus nu moet ik het toestel opsturen.
Weer gebeld naar de klantenservice, aanngegeven dat dit niet mogelijk is aangezien ik dinsdag op vakantie ga en mijn telefoon mee moet nemen. Alleen de onbeschofte medewerker leek geen tijd voor mij te hebben (werd 25 min in de wacht gezet, daarna werd er opgehangen) dus nu 5 uur, 4 medewerkers en 50 km verder nog steeds geen normale oplossing... Of verlengen nog zo'n goed idee is betwijfel ik.
Iemand eerder iets soortgelijks meegemaakt? Hoe is dat opgelost?