Hi ,
Snel reageren is toch mooi :)?
Goed om te horen dat je bij KPN informeerde of daar geen problemen waren. Dan is dat uitgesloten. Behoorlijk vervelend als ZZP'er dat je niet bereik bent voor andere, snap je frustratie. Maar ben je wel bereikbaar binnen het Vodafone netwerk? Is de simkaart wel gewoon geactiveerd?
Ik hou van uitdagingen en als het kon maakte ik zeker even het verschil tussen goed en slecht ;). Alleen het forum blijft uiteindelijk een plek waar interne vragen niet worden beantwoord (ook al voer je je 06 nummer in op het forum om te registeren) er is geen mogelijkheid om bepaalde bestanden op te halen via het forum, daar zijn geen rechten voor. En zo ook als het gaat om controle vragen.
Ik raad je toch even aan om contact op te nemen met de klantenservice via
www.vodafone.nl/support/contact/ hopelijk is het dan opgelost. Je bent altijd welkom om het resultaat daarvan met ons te delen. Ook al weet ik dat je eerder contact hebt gehad met de klantenservice blijft het handig om dit opnieuw te doen.
Ik weet niet precies wat er toen is besproken en is gezegd.