Tegenvoeter

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met nummerbehoud

Ik ben net over van kpn naar vodafoon met nummerbehoud. Nu kan niemand buiten vodafone abonnees me meer bellen. Wie helpt ne hier? Vodafoon zelf in ieder geval niet!!!!!
10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Is je nummerbehoud al goedgekeurd? Als dit wel het geval is kun je het beste contact opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/ je kunt via de chat dit aankaarten (omdat je niet telefonisch bereikbaar bent), heb je wel internet en SMS op het netwerk?

We kunnen helaas geen interne vragen beantwoorden waar privégegevens bij nodig zijn via het forum.

Hoor graag nog van je terug :-).
Tegenvoeter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo "s.s.".
Echt waar? Na 5 dagen bellen,bidden, smeken is dat je advies? Nog een keertje bellen? Ik had kunnen weten dat de superspecialisten niets beter zijn als de gemiddelde Vodafone medewerker.
Als er iemand met enige senioriteit binnen vodafone meeleest, overweeg eens om me "gewoon" te bellen en dit op te lossen. Je bent immers een telecommunicatie bedrijf. Of zullen we het voortaan een tele bedrijf noemen? Oei, ik ben niet vaak zoiets tegengekomen.
Durf je te bellen, manager van vodafone?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Beste ,

Ik begrijp dus dat dit al langere tijd speelde? Dit zag ik niet eerder in je bericht staan. Je hebt wel na de 2 weken tijd om het nummerbehoud over te dragen een bericht ontvangen dat deze is goedgekeurd?
In je bericht gaf je ook aan dat je al eerder telefonisch contact had, is daar verder iets besproken?

Toen je de nieuwe simkaart ontving is deze toen ook al geactiveerd?
Tegenvoeter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jazeker. Maar mijn 06 staat in mijn tegenvoeterforum gegevens. Wel stoer dat je direct antwoordt. Alles leek goed maar niemand buiten het Vodafone netwerk kan me meer bellen of smsen.Ik ben ook zzp dus ik heb mijn 06 bereikbaar heid echt heel erg nodig. En niemand helpt... vij V. tenminste
Kpn wel. Die hebben alles nagekeken. Het ligt echt bij jullie..kun jij dan het verschil maken tussen slecht en goed? Is wel een uitdaging denk ik. Ik koppel er een bos bloemen aan als je het oplost als een echte superspecialist....
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Snel reageren is toch mooi :)?

Goed om te horen dat je bij KPN informeerde of daar geen problemen waren. Dan is dat uitgesloten. Behoorlijk vervelend als ZZP'er dat je niet bereik bent voor andere, snap je frustratie. Maar ben je wel bereikbaar binnen het Vodafone netwerk? Is de simkaart wel gewoon geactiveerd?

Ik hou van uitdagingen en als het kon maakte ik zeker even het verschil tussen goed en slecht ;). Alleen het forum blijft uiteindelijk een plek waar interne vragen niet worden beantwoord (ook al voer je je 06 nummer in op het forum om te registeren) er is geen mogelijkheid om bepaalde bestanden op te halen via het forum, daar zijn geen rechten voor. En zo ook als het gaat om controle vragen.

Ik raad je toch even aan om contact op te nemen met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact/ hopelijk is het dan opgelost. Je bent altijd welkom om het resultaat daarvan met ons te delen. Ook al weet ik dat je eerder contact hebt gehad met de klantenservice blijft het handig om dit opnieuw te doen.
Ik weet niet precies wat er toen is besproken en is gezegd.
Tegenvoeter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga nog eens bellen voor de sim b kaart activatie. Maar als uk naar buiten kan bellen lijkt me zelfs als leek het antwoord duidelijk.
Daarna zal dus helaas de correspondentie via mijn juridische bijstand verzekering lopen, want ik neem aan dat die vodafone manager die zeker meeleest niet de balls heeft om me te bellen..typisch.
Aan jou heeft het niet gelegen " superspecialist ". Je neemt tenminste de moeite na te denken....
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dat lijk me voor nu het beste om even te bellen! Laat je ons even weten hoe het gesprek is verlopen ?

Kan je wel verzekeren dat ik op dit moment online ben en geen manager ;).
Ik ben toch blij om te horen dat je een beetje positief bent over ons gesprek :).

Voor nu een fijne avond verder.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

We zijn al een aantal dagen verder, hoe is het inmiddels? Hopelijk is het nu met een succes gelukt.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Omdat er al enige tijd niet op het topic gereageerd is, sluiten we dit over 48 uur. Hopelijk is het probleem met het nummerbehoud inmiddels verholpen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic