GJK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte service Dynalogic en Vodafone

Mijn Blackberry Q10 heeft een probleem met het toetsenbord. Hiervoor ben ik in de Vodafone winkel geweest in de Oosterhof waar ik een telefoonnummer kreeg om te bellen zodat het toestel kon worden gerepareerd. Dit heb ik gedaan en na een onplezierig gesprek met een medewerkster van Dynalogic heb ik een afspraak voor afgelopen dinsdag 7 oktober kunnen maken tussen 17:00-21:00. Gisterenavond 7 oktober heb ik netjes 4 uur zitten wachten maar geen koerier. Om 21:50 verscheen in het track en trace van Dynalogic het woord overmacht. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren maar om dan ook geen contact op te nemen met een wachtende klant ervaar ik als erg vervelend. Vanmorgen 8 oktober kreeg ik om 8:24 een standaardmail van Dynalogic met de melding of ik wilde bellen voor een nieuwe afspraak omdat de vorige wegens overmacht niet doorging. Nu is bellen geen probleem maar Dynalogic hanteert een minuuttarief van 0,45ct wat ik als gedupeerde aan de hoge kant vindt, ik draai dus op voor de kosten van hun probleem. Daarom heb ik eerst maar contact gezocht met Vodafone alleen ook daar kon ik rekenen op weinig service en klantvriendelijkheid. Als ik klachten had moest ik maar bij Dynalogic zijn. Hierop heb ik Dynalogic gebeld en na 5 minuten in de wacht kreeg ik iemand aan de telefoon. Bij deze persoon heb ik mijn klacht kunnen doen en de enige reactie was dat ik een nieuwe afspraak kon maken en ik kreeg te horen dat ik gebeld was om 08:24 wat nooit gebeurd is want om deze tijd kreeg ik de mail. Al met al reden genoeg om weinig vertrouwen meer te hebben in de gang van zaken bij Dynalogic. Als een bedrijf als dit straks mijn telefoon moet gaan onderzoeken om te kijken of ik recht heb op een garantiereparatie of niet dan ben ik niet zeker van een eerlijke en objectieve kijk op de zaken. Ik heb er dan ook voor gekozen om deze order te annuleren en hoop via deze weg samen met Vodafone snel tot een oplossing te komen omdat ik nu zit met een toestel waar ik veel hinder van ondervind.
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @GJK Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Met een BlackBerry zonder werkend toetsenbord kun je niet veel.

Het Vodafone Forum is echter een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic