robindegeus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis minuten activeren niet?

Hoi,
Ik heb minder dan een maand geleden een tijdelijke overstap naar prepaid gemaakt en 20 euro op mijn kaartje gezet. Daarbij kwamen 200 gratis belminuten/sms/mb. Hartstikke leuk, maar nu is mijn 20 euro op en zijn de 200 minuten nog helemaal niet aangebroken! Als ik 'status' stuur naar 1200 krijg ik wel dat mijn tegoed 0,00 is en dat ik nog 200 minuten/etc tegoed heb, maar ik kan niet bellen of smsen of iets dergelijks.
Hoe kan ik die minuten/wat dan ook alsnog activeren zonder dat ik nieuw beltegoed er op moet zetten?
Gr
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Robin,

Dat is behoorlijk vervelend! Het is lastig je vraag via het Forum te beantwoorden, omdat we hier geen persoonlijke gegevens kunnen overleggen. Het Forum is vóór klanten, dóór klanten.

Neem even contact met ons op via ons Twitter of Facebook kanaal. Een chat starten of bellen met 1201 kan natuurlijk ook! Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
robin_degeus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Iemand antwoord???
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Robin,

Dat is behoorlijk vervelend! Het is lastig je vraag via het Forum te beantwoorden, omdat we hier geen persoonlijke gegevens kunnen overleggen. Het Forum is vóór klanten, dóór klanten.

Neem even contact met ons op via ons Twitter of Facebook kanaal. Een chat starten of bellen met 1201 kan natuurlijk ook! Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic