Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vraag abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik heb op naam van mijn moeder een abonnement aangevraagd, zodat ik vanaf 7 mei (wordt ik 18 jaar) deze kan overzetten naar mijn naam.Nu heb ik tijdens het invullen van de gegevens de ...

verlengen neigt naar opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Ik erger me te pletter, eerst wordt ik 3 maanden van te voren gebeld over een nieuw abbonement. Waar ik natuurlijk nog niet over nagedacht had.een maand later nog een belletje, prima geholpen maar ik ...

wilmatj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4G bereik onderweg Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, sinds 8 december heb ik via Vodafone een data sim in een iPad, maar wat ik ook probeer (nieuwe sim nieuwe iPad) onderweg in de trein en in de bus is het bereik echt belabberd vaak pak ik van pu...

wognummer door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe deblokkeer ik mijn telefoon? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een paar dagen geleden een berichtje ontvangen dat ik binnen 3 dagen mijn rekening moest betalen om een blokkade te voorkomen. Ik heb de rekening betaald, maar toch is mijn telefoon sinds giste...

venny door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3G werkt niet meer na trip in buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ben in Oostenrijk geweest. Mobiele data en dataroaming uitgezet voor ik grens over ging. Bij terugkomst in Nederland deze weer aan gezet. Krijg geen mobiel internet meer op iPad. Heb iPad al paar keer...

Gertje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

gevallen note 3 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds pas een witte note 3, en deze is me gevallen nu heb ik onder in de hoeken 2 dompels in de ijzeren rand van de telefoon mijn vraag is of ik dit Door Vodafone kan laten maken en wat dit ong...

rare sms vodafone Alleen-lezen Opgelost

Krijg in eens dit binnen//F1TYPE=SAS;UI=1;CONT=0,8,0;Word ik gehackt of wat

djayco door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Opzegtermijn Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik had een vraag, ik ben net gebeld door een mevrouw die mij vertelde dat mijn abonnement in juni afloopt. Dat klopt inderdaad, ze vroeg mij of ik deze wou verlengen met een telefoon. Ik vertel...

wouters door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slaat geen sms of app meer op Alleen-lezen Onopgelost

Halloweet iemand hoe het kan dat mijn telefoon ineens geen app of sms opslaat of laat zien. Ik hoor wel het geluid maar verder zie je niets.Laatste bericht is van vanmiddagstond bij sms zelfs verkeerd...

Dorien43 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

problemen met mobiel internet? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de afgelopen 2 maanden zoveel problemen gehad met mijn mobiele internet. Waar ik ook was elke keer de melding geen verbinding. Slechts op zeer weinig plekken goede ontvangst en de kans om mijn ...

MMelissen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung s3 Alleen-lezen Opgelost

HalloMijn mede klas genoot zeg maar beste vriend heeft een s3 en die heeft er rare klachten-zn mobiel valt geregeld uit-zn mobiel word over de 42 grade-hij zit in zn galerij geen fotos maar gwn effe g...

djayco door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

vodafone smart abbonement in frankrijk Alleen-lezen Onopgelost

Goededag,Wat is met een vodafone smart abbonnent het handigste om te doen ivm internet in frankrijk.is dat iets van een blok ofzo?alles aan op reis werkt niet.

Arjan72 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid Tablet tarief Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik heb een tablet en wil graag een Prepaid SIM kaart gebruiken.Maar, deze tablet zijn 95% van de tijd op WiFi, zo ik gaat de simkaart heel weinig gebruiken.Als ik dan een sim kaart kopen, wat zi...

mposthuma door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

s4 mini en 4g Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer kunnen we eindelijk de update voor de s4 mini verwachten zodat we gebruik kunnen maken van 4g?

simson123 door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hi, heb net contact gehad met de klantenservice. Kreeg niet echt de indruk dat ik als klant gewaardeerd werd of dat jullie me graag willen behouden? Moest echt zelf het gesprek lijden. Ditzelfde gevoe...

Mistical door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Accu probleem 4s Alleen-lezen Onopgelost

Sinds enkele weken moet mijn telefoon regelmatig aan de lader. Er is dus iets waardoor de batterij snel leeg raakt... Eerder moest ik hem 1x per 24u aan de lader doen. Ik gebruik hem niet anders maar ...

Verlengd RED essential abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb sinds gister een nieuw (verlengd, eerst een SIZZ lover abonnement ) maar nog geen nieuwe bundel. Ik had voorheen 500mb internet en geen 4G. Nu 1g internet en wel 4G in combinatie met Een ...

Unlocken Bootloader Smart Mini Alleen-lezen Onopgelost

Hoi!Ik heb een vraag. Ik wil de bootloader van mijn Vodafone Smart Mini (Vodafone 875) unlocken.Hoe kan ik dat doen? Online zijn nergens handleidingen hiervoor te vinden... bvdDaniël

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen