Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,746Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Lumia Black Alleen-lezen Onopgelost

Hallo team van Vodafone, Sinds jan 2014 is er een Lumia Black-update voor o.a. Nokia Lumia 620.Enig idee wanneer deze update beschikbaar zal zijn voor Nokia Lumia-Vodafoners zoals ik? Groetjes,Petra

note 3 valt uit Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb een note 3 die soms gewoon uitvalt. Het gebeurt als ik muziek zit te luisteren. Ik krijg hem dan de eerste minuten ook niet meer aan. Ook heb ik soms dat hij zo vastloop dat de toutchscree...

Problemen Multisim Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vorige week bij mijn huidige abbonement een losse multisim besteld voor mijn iPad en deze gisteren ontvangen. Deze heb ik gisteren geactiveerd en in de loop van de ochtend kreeg ik ook v...

verbruik buiten bundel, Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik ben vanmiddag bij een vodafone store geweest en heb daar gevraagd hoe ik 30€ boven mijn abbonement kan zijn uitgekomen. Daarna heb ik mijn telefoon op vliegtuigstand gezet en alle gegevensver...

Sms bubdelverbruik Alleen-lezen Onopgelost

Mijn rekening van afgelopen keer was ineens erg hoog terwijl ik geen sms ontvangen heb dat ik boven mijn bundel uit ben gegaan nu zie ik weer een hoge rekening staan die niet af is geschreven tot nu t...

Abonnement vanuit Spanje Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik ben ondernemer in Spanje, maar ik werk vrijwel uitsluitend in Nederland.Ik wil daarom een zakelijk abonnement bij Vodafone NL nemen.Is dit mogelijk zonder inschrijving bij de KvK in Nederlan...

internet gebruik Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Na het bestuderen van de aankomende factuur van mijn dochter heb ik gemerkt dat er internet kosten zijn gemaakt buiten de bundel. mijn dochter heeft 30 juni een sms bericht van jullie ontvangen...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen