Manieu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte ontvangst al meer dan 3 jaar, omgeving kerkdriel, schijndel en Goeree-Overflakkee

Beste Vodafone,

In het verleden had ik een blackberry en was ik al nauwelijks bereikbaar. Volgens Vodafone lag het probleem aan de blackberry dus heb ik een nieuw abonnement met een iphone 5 ca een jaar geleden afgesloten. Ik ben echter nauwelijks bereikbaar in de postcode gebieden 5334, 5482 en 3253. Helaas heb ik daar mijn werk en woon ik daar. 70-80% van de tijd ben ik sowieso niet bereikbaar en krijgen mensen mijn voicemail. 3G en 4G werken nooit en soms wel GPRS, zoals het beeldscherm het aangeeft. Ik hoor heel veel mensen hier over klagen en met KPN zijn alle problemen direct opgelost, daar is de ontvangst namelijk prima.

Hopelijk kunnen jullie eens een keer actie ondernemen, aangezien dit al jaren zo is en ik vast niet de eerste ben die dit ter sprake breng. 5482 ligt ook tussen Eindhoven, Den Bosch en Veghel , zou toch beter moeten dan dit :-(.
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @Manieu

Het is mogelijk dat de dekking op een bepaalde locatie niet optimaal is. Helaas kunnen en mogen wij niet overal masten plaatsen. Ook kan het plaatsen van nieuwe masten op een bepaalde locatie een langdurig proces zijn omdat wij altijd afhankelijk zijn van vergunningen en toestemmingen. Je kunt het beste eerst eens op onze dekkingskaart kijken hoe de dekking is op die locaties: www.vodafone.nl/4G.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic