Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,303Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

geen verbinding na nieuwe abbonoment Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nieuwe abbonoment maar kan nog niet bellen helemaal niks echt appart en geen internet niks..

Iphone 5s gratis bij 48 euro 400min 1gb Alleen-lezen Onopgelost

Dit staat nu op de site maar als je doorklikt staat er dat er 94 euro bij komt en die vrouw aan de telefoon zegt dat het niet kan.Als het tog op de site staat moet je je klanten hem daar ook voor geve...

Toestel problemen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Nu heb ik bij verlenging van mijn abbo een nieuw toestel gekregen, de LG Optimus L7. Dit toestel is zeer traag, na meerdere malen dit aangegeven te hebben bij de klantenservice en de fabrikant ...

martijn2727 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

online rekening Alleen-lezen Onopgelost

Ik zie mijn aankomende nota wel in mijn overzicht alleen ik kan deze niet openen. Is het zo dat ik de specificatie pas kan openen wanneer de incasso gedaan is?? Staay erachter dat het rond de 25ste ge...

blrt door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Headset aangesloten blijft herhalen Alleen-lezen Onopgelost

Na mijn updat naar android 4.3 op mijn galaxy s4 blijft de melding headset aangesloten zich herhalen boven in beeld. Onder het bellen valt daardoor het geluid de hele tijd weg en kan ik niks verstaan ...

Mooniieek door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Vodafone Services] Online rekening Alleen-lezen Opgelost

Hoi hoi,In mijn account zijn er geen online rekeningen beschikbaar. Ik heb 'online rekeningen' al een paar maanden geleden geactiveerd en een belletje naar nummer 1200 bevestigde dat ook. Hoe kom ik n...

Fralja door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nano simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik kan mijn abonnement verlengen maar hoe weet ik of ik een nano simkaart heb? Die abonnementen zijn nml veel goedkoper.Groetjes,Tessa van Klinken

Tess19 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Doorgifte kort bericht geweigerd Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan geen sms'en meer sturen, er komt steeds 'doo.gifte kort bericht geweigerd'. Weet iemand hoe dit komt? Kan er iemand helpen aub? Alvast bedankt!

Stacey door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

fout "Berichten kunnen niet worden verzonden" na reset Alleen-lezen Opgelost

Betreft Samsung Galaxy S3. Ik heb na ongeveer een jaar probleemloos gebruik de fabrieksinstellingen van mijn S3 hersteld.Eerst een backup gemaakt met samsung KIES, dan een herstel van fabrieksinstelli...

FMA door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bellen met Samsung galaxy tab 7 met 3G Alleen-lezen Opgelost

Prepaid sim erin, WhatsApp geïnstalleerd, lukt en werkt goed, Prepaid tegoed opgewaardeerd. Provider Vodafone ingesteld. Bellen lukt echter niet en uitschakelen wifi geen internet mogelijk. Wat nu om ...

gh door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

4817 - Breda - geen internet Alleen-lezen Onopgelost

4817HS - Breda - nadat de storing opgelost zou zijn op 14-11 kan ik nog steeds niet internetten. Toestel reeds uit/aangezet (batterij verwijderd) en de instellingen nagekeken. Geen bijzonderheden. Zie...

Ellen1963 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sony xperia T prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Krijg constant van vodafone verzoeken om me te identificeren bij het Vodafone netwerk.Heb prepaid, dus heb niets met Vodafone. Hoe zet ik dat uit?

V1949 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlening abonnement annuleren als het gekocht is bij Bel Company Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Ik heb gisteren mijn Vodafone abonnement velengd bij Bel Company, omdat mijn oude telefoon het niet goed meer deed en ik een nieuwe wilde. Nu heb ik een telefoon van een kennis gekregen dus...

Vienna door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Red: de nieuwe abonnementen van Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hi allemaal, Zoals jullie misschien al gelezen hebben in het persbericht afgelopen vrijdag, Vodafone heeft nieuwe abonnementen: Onbeperkt bellen + onbeperkt sms’en + 1 GB + smartphone + méér = Vodafon...

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

Vodafone schakelt zonder waarschuwing mijn voicemail uit - HELP!!! Alleen-lezen Onopgelost

Een erg vervelende en kostbare ervaring: zonder enige waarschuwing is mijn voicemail uitgeschakeld omdat ik geruime tijd mijn toestel niet heb gebruikt (wat wil je als je in het buitenland zit....).Wa...

verbinding is bagger Alleen-lezen Onopgelost

3315 dordrecht is internetverbinding zeer slecht. 4g abo verbinding. Zou 3g minimaal moeten zijn

ilisa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wanneer is de Samsung galaxy note 3 weer op voorraad? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Gister de note 3 besteld. Hier geen bevestiging van gehad. Zojuist gebeld, maar bevestiging kwam pas als de telefoon opgestuurd wordt. En die is blijkbaar nog niet op voorraad. Iemand een idee ...

madmiraal door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Pitch - Samenwerken aan nieuwe ideeën. Easy Alleen-lezen Onopgelost

Beste forum gebruikers, vandaag introduceren we een nieuw platform binnen het Vodafone Forum: Vodafone Pitch. Via dit platform willen we jullie, onze klanten, nauwer betrekken bij projecten die moment...

Jochen door Gedreven Raadgever
  • 368 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 32 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen