JvS

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte/geen dekking 3956ER

Sinds een paar dagen heb in huis geen Vodafone dekking meer, alleen als ik het toestel (s3) voor het raam leg krijg ik enigzins verbinding. In het verleden nooit een probleem.
 
Is er een storing bekend of zijn er anderzins werkzaamheden?
 
Johan
105 Reacties 105
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Woodshop, de UMTS-dekking in Leersum is niet sterk. Daar zal zover mij bekend is op korte termijn niets aan veranderen. Internetten via 2G werkt natuurlijk ook, maar erg snel is het niet. Een ander alternatief is er niet echt, alleen een femtocel (die maakt een inhous-3G netwerk)
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat een openbaring!!! Ruim een jaar verder en er wordt toegegeven dat de dekking van het mobiele netwerk niet zo best is!! En op korte termijn zal daar niets aan veranderd worden!! Nu hoeft alleen de dekkingskaart nog aangepast worden naar waarheid.....
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Fantastisch om te zien hoe een bedrijf van dit formaat met dit soort wanprestatie , gebrek aan inzicht en bedrog weg komt . Geloof me , niet alleen Leersum is slecht, halve heuvelrug is een ramp. Niet belangrijk voor vf. Kleine gemeente en aangezien de meesten hier toch al wegrennen van vf is het ook niet de moeite om hier te investeren. Helaas moet ik het nog een jaar uitzingen maar op de zaak zijn ze inmiddels ook op de hoogte . Al die ontwijkende antwoorden en geen enkel zicht op verbetering gaat voor VF toch de vruchten afwerpen ...... Oh ja. Kon laatst in Rotterdam ook niet parkeren omdat Yellowbrick internet nodig heeft.... Inmiddels heb ik me tot doel gesteld de klandizie van VF in het 3956 gebied zo snel mogelijk te minimaliseren. Goede voorlichting over diverse providers hier via een aantal middelen gaat hier vast in helpen. KPN , can't wait to use your network again!!
JDEKKER

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste mensen, ik woon in Amsterdam Nieuw West, postcode 1066RA. Ik heb eveneens geen of slechte of instabiele dekking. Soms zie ik de sterkte indicator op en neer bewegen, alsof de zendersterkte oscilleert. Vaak valt signaal het gewoon weg, buiten is iets beter dan binnen, maar het blijft onbevredigend. Ik had eerst een iPhone en nu een Samsung Galaxy 4S, maar dat maakt geen verschil in ontvangst. Is er wat aan te doen? Of moet ik gewoon een andere provider kiezen?
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Verontrustend.... Vodafone investeert dus ook niet in een stad als Amsterdam? En ik maar denken dat Leersum gewoon niet interessant genoeg was..... Hoe bestaat het anno 2014!?!?!
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben blijkbaar wel Junior Adviseur geworden. Alleen geen organisatie die naar mijn advies luistert. ...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic