JvS

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte/geen dekking 3956ER

Sinds een paar dagen heb in huis geen Vodafone dekking meer, alleen als ik het toestel (s3) voor het raam leg krijg ik enigzins verbinding. In het verleden nooit een probleem.
 
Is er een storing bekend of zijn er anderzins werkzaamheden?
 
Johan
105 Reacties 105
nicoletprins

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoezo werk de antenna in Leersum weer normaal (volgens Vodafone)???
Nul komma nul bereik!!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Sinds gisteren staat er weer een nieuwe melding tussen de storingen. Het bleek dus inderdaad niet opgelost. Kijk hier voor de laatste updates.

Ik wil jullie er daarnaast van verzekeren dat de mast in Leersum een hoge prioriteit heeft en dat het probleem ook bij ons management bekend is. Het probleem blijkt echter erg ingewikkeld en zeer hardnekkig te zijn.
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jullie moeten echt eens even serieus met ons als klanten omgaan. Het is pappen nat houden wat jullie doen, er wordt niets structureel aangepakt. Ik wil echt vandaag nog gebeld worden door iemand met wie ik wel serieus kan praten. Vodafone levert al ruim een maand niet waar ik wel voor betaal. En laten we eerlijk zijn, het is in Leersum altijd belabberd geweest. Ik wil van het abonnement af kunnen. Doe maar een acceptabel voorstel. Mijn mail: ellen.vandervoorn@team.tv, dan zal ik mijn mobiele nummer daarin antwoorden.
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt Vodafone voor de melding dat het nog niet is opgelost. Waren we als zeer gefrustreerde VoodooFone abo's nog niet achter. Zinvolle vermelding naar het forum ook, daar kunnen we wat mee. Gelukkig is dit allemaal nieuw en hebben we deze problemen nog niet gehad de afgelopen maanden. Fijn ook dat er al die tijd al hoge prioriteit op zit, dat wekt echt vertrouwen dat jullie ons in dit gebied zeer serieus nemen........... Onze complimenten voor de heldere communicatie en snelheid van handelen. Ik zal echt iedereen aanraden op VodaFone over te stappen hier in de regio. Was getekend, Gebroeders Grimm
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Fijn dat het probleem nu al bij het management bekend is. Het is namelijk ook al ruime tijd bij mijn management bekend en die vinden het erg lastig en ingewikkeld dat ik erg slecht bereikbaar ben op een medium waarmee ik, en dus ook het bedrijf/management geld moet verdienen. Wat met name hardnekkig is, is het gebrek aan enige vorm van empathie voor alle vf gebruikers hier in de regio. Kennelijk is de uitrol van 4g in de randstad minder ingewikkeld dan het in stand houden van een normale 2g verbinding waardoor bijvoorbeeld mensen hier hun OV chip niet kunnen opladen. Kwestie van prioriteiten volgens mij. Inmiddels zijn we met een dusdanig aantal probleemgevallen dat we een vuist kunnen maken richting officiële instanties. Het duurt nu echt te lang en is niet verkoopbaar in een tijd waarin bij grote evenementen opeens wel bijgeschaafd kan worden, andere providers wel in staat zijn hier een fatsoenlijke 2G EN 3G verbinding neer te leggen en waarin volop geadverteerd wordt met hoe fantastisch jullie 4g wel niet is. VodaFone, pak je verantwoordelijkheid en kom met een heel snelle oplossing en compensatie,
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Even een vraagje aan de klanten:
Hoe voelt het om voor iets te betalen en er niets voor terug te krijgen?
Een vraagje aan Vodafone:
Hoe voelt het om geld te incasseren en er geen dienst voor te hoeven leveren?
Het lijkt mij niet meer dan normaal, en wettelijk ook zeker haalbaar, om onder de(ze) contacten uit te kunnen komen. Beetje leuke "kijk ons 4G in de randstad een super werken volgens Tweakers" topics posten maar aan de andere kant een hele plaats zonder diensten te laten zitten. Misschien zou Tweakers daar eens een testje moeten doen 😉
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Poita, ik zie niet helemaal wat een test van een nieuwe technologie in de Randstad te maken heeft met een hardnekkig technisch issue in een specifieke mast op een specifieke postcode.

Als je alsnog de discussie die je over het tweakers-filmpje probeerde te starten wilt aanwakkeren, dan stel ik voor dat je dat in het desbetreffende topic probeert 😉
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jeetje Bas! Er wordt in het hele land reclame gemaakt voor heel snel 4G van Vodafone hoor. Kom eens op de wereld!
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Laat ik het dan proberen uit te leggen Bas. Die test, en de overdaad aan reclame, staan haaks op het issue in Leersum. Leersum, een plaats niet een postcode. Vodafone staat aan de ene kant heel erg zijn best te doen om te laten zien hoe geweldig het 4G wel niet is, maar kriigt een hele plaats al 5 weken niet aan een werkende verbinding. Laat ik het simpeler formuleren, misschien helpt het. Interessant doen met 4G komt knulig over als je 2G en 3G niet eens landelijk kunt laten werken. Om het feit van je concurenten belachelijk te maken maar even te vergeten. Concurenten die deze dienst WEL kunnen bieden.
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het is werkelijk niet te geloven !!!!!!
 
Is het netwerk hier 2 dagen in de lucht geweest, is het weer een drama. Maken jullie er een spelletje van ofzo ?
Het zal allemaal best heel ingewikkeld zijn maar jullie zijn wel in staat geweest om het tot twee keer toe een paar dagen te laten werken.
 
Jullie moeten je ogen uit je hoofd schamen om zo met klanten om te gaan!!
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Aangezien we kennelijk niet serieus genomen worden door deze club stel ik voor massaal een zaak aan te maken bij:
 
https://loket.degeschillencommissie.nl/web/site/default.aspx?m=register&a=registreer&commissiecode=t...
 
 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We zijn druk bezig met het oplossen van de problemen. Ik heb zojuist contact gehad met de verantwoordelijke afdeling:

Er is opnieuw onderzoek gedaan op locatie. Onze technische afdeling is momenteel in afwachting van de resultaten. Zodra we meer weten zullen we een update plaatsen.
gismo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste, enige dagen prima ontvangst nu weer slecht, slecht en slecht ! Bij deze kan ik u melden dat dat indien er schade ontstaat doordat mijn man niet bereikbaar is voor calamiteiten op zijn werk, wij vodafoon aansprakelijk zullen stellen!!!! Vodafoon heeft lang genoeg de tijd gehad om het probleem op te lossen. Ook exta kosten die men moet maken zullen wij bij vodafoon verhalen. Het ziet er na uit dat vodafoon maar al te graag in aanmerking wil komen voor programmas zoals opgelicht, kassa en radar!!!! Mvg sandra
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Kunnen jullie mij aangeven of jullie op dit moment nog klachten ondervinden? Ik hoor het graag.
gismo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bereik 2 streepjes.......
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Maar..... kun je ook bellen? Ik had gisteren ook 2 streepjes, maar geen netwerk! Ik kan het nu niet controleren, zit nog op het Mediapark met volle bak bereik.... Zijn er al weer liveshows bij the Voice??
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lijkt te werken hier. 5 bolletjes buiten, dus zonder femtocel
gismo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op fb nog veel klachten kunnen jullie niet eens gewoon specifiek aan geven wat jullie doen behalve het woordje technisch onderzoek vodafoon maakzich nu ook af met antwoodenn als "het kan aan jullie dubbel glas liggen " ect ect ik heb vernomen dat er een zendmast hier in leersum is weggehaald richting scherpenzeelse weg....gewoon terug zetten af en toe bereik is niet acceptabel!!!?
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb nu nog steeds vol bereik. Maar ik wacht het liever nog een paar dagen af, als de wind weer draait kan het maar zo weer over zijn...
woodshop

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds februari een vodafone abonnement. In Leersum hebben we geen 3G merk ik (thuis en buiten), zo ook uit de berichten op dit forum. Inmiddels ook van vrienden in ons dorp dezelfde ervaringen gehoord. Kan Vodafone de status aangeven of dit nog verbetert? Dit betreft dus data. Bellen lukt zonder problemen.
Volgens de dekkingskaart zouden we 3G moeten hebben..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic