JvS

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte/geen dekking 3956ER

Sinds een paar dagen heb in huis geen Vodafone dekking meer, alleen als ik het toestel (s3) voor het raam leg krijg ik enigzins verbinding. In het verleden nooit een probleem.
 
Is er een storing bekend of zijn er anderzins werkzaamheden?
 
Johan
105 Reacties 105
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, volgens de metingen die ik heb is er inderdaad nooit goede 3G dekking geweest op die postcode. Ik kan daar niet direct een oplossing voor bieden. De enige oplossing daarvoor is een nieuwe 3G mast. Hoewel deze postcode wel geregistreerd staat als een postcode voor verbetering, is er voor de voorzienbare toekomst geen nieuwe mast gepland.
Verbetering kan ik voorlopig daarom niet beloven.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
KPN en T-Mobile hebben wel 3G-masten staan daar. KPN zelfs 4G. Is er voor de voorzienbare toekomst ook geen 4G-upgrade gepland? Want dan is jullie planning voor 3G/4G wel een heel stuk minder ambitieus dan die van KPN en ook die van T-Mobile (voor zover het uit hun planningskaartje op te maken valt).
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi RuudNL, voor zover we kunnen zien staat er ook geen 4G mast op korte termijn op de planning. We blijven continu bezig met het verbeteren van ons netwerk. Wellicht dat dit op langere termijn wel het geval zal zijn. Zoals je wellicht al weet is SignaalPlus een snelle en werkende oplossing voor een specifieke locatie. In ieder geval bedankt voor de feedback.
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
3G zou al heel wat zijn lijkt me...
lhussel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey ik heb alweer geen bereik Grrr! Hoe lang gaat dit weer duren? Net een weekje bereik nu weer niets.... 😞
lhussel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Netwerk er weer uit..... 😞
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goh. En ik heb per vandaag eindelijk weer een telefoon zodat ik het kon gaan testen.... We blijven gewoon een leprakolonie geloof ik voor Vodafone. Gelukkig is KPN aardig zijn best aan het doen zieltjes te werven. Nog een paar maanden om alles eens goed te bekijken.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
lhussel schreef:
Hey ik heb alweer geen bereik Grrr! Hoe lang gaat dit weer duren? Net een weekje bereik nu weer niets.... 😞
Hey lhussel,

Er is vandaag een nieuwe melding op ons forum geplaatst. Hou dit topic dus in de gaten.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
De problemen in Leersum zijn bekend. Abonneer je op het volgende topic om op de hoogte te worden gehouden van de status: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/3956-Leersum/td-p/97044

Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Altijd hetzelfde gemekker hier. Leren doen jullie er ook niet van: Op de storingspagina wordt weer de totaal zinloze opmerking gemaakt dat je maar naar 3 of 4g moet overschakelen. DAT HEBBEN WE AL SINDS JAAR EN DAG NIET HIER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  En als jullie dan een opmerking plaatsen over SignaalPlus, maak dat verhaal dan af en stel die dingen ter beschikking hier. Overigens komen er ook al klachten uit 3941, zelfde gemeente. Weet niet of dat 2G betreft maar in elk geval ook bijna nergens 3G dekking hier.
 
Thumbs Up VoodooFone, jullie zijn goed bezig, althans, als jullie doelstelling het verliezen van abonnees is.
tgprins

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week was het wat beter, maar nu is er het merendeel van de tijd geen bereik, ook niet buiten op straat. Het wordt hoog tijd dat Vodafone precies verteld wat er aan de hand is en hoe ze dat op korte termijn gaan oplossen.
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ze dat doen, eet ik mijn telefoon op.... Wat een treurige bende zeg.
tgprins

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OPROEP AAN VODAFONE: Geef antwoord op de volgende twee vragen:
Wat is de reden dat er nog steeds geen telefoonverkeer mogelijk is in postcodegebied 3956?

Wanneer is dit probleem opgelost?

Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
https://www.facebook.com/pages/Vodafone-Storingen-in-3956-we-zijn-er-klaar-mee/1416400681905698  De actiepagina op Facebook.
 
Hieronder de link naar Tros Radar.
 
http://www.trosradar.nl/lotgenoten/?act=getBoardDetail&boardDetailId=6695
 
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tja, als dat nou eens zou kunnen.... Hoop doet leven!!! Maar uitkijken naar een andere degelijker provider levert denk ik meer op.
nicoletprins

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik las net op het Vodafone bord:
 
Onze antenne functioneert op dit moment weer zoals normaal. Heb je toch nog problemen met bellen, sms'en of internetten? Volg dan de stappen in onze netwerkgids.
 
Hoezo normaal als ik niet eens één streepje ontvangst heb?!

Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Moderators,
 
Breng dit maat even onder de aandacht van de mensen die "er over gaan" bij jullie. 
 
http://www.petities24.com/vodafone_laat_3956_in_de_steek
 
mteuwsen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week wederom een forse storing nadat we in Leersum 4 weken niet fatsoenlijk konden bellen. Vanochtend was deze tweede storing opgelost. En vanmiddag weer hetrzelfde liedje: WEER "geen service"WEER niet bereikbaar en WEER niet kunnen bellen iN Leersum. De derde storing in 5 weken tijd! En 0,0 compensatie, actie oi van Vodafone.
 
Vodafone Wanneer gaan jullie die oplossen??? Pas als we bij RADAR zijn geweest?
 
https://www.facebook.com/pages/Vodafone-Storingen-in-3956-we-zijn-er-klaar-mee/1416400681905698
http://www.petities24.com/signatures/vodafone_laat_3956_in_de_steek/
 
lhussel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds niets! !!! Grrrr!
En hoe gaat het met de kosten? Weer een maand betalen zonder te bellen? Hoe gaan jullie dit oplossen? Of gasn jullie eerst op vakantie van het geld van al die mensen in Leersum?
tgprins

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste moderators,
 
HERHAALDE OPROEP AAN VODAFONE: Inmiddels is er voldoende tijd geweest om de volgende twee vragen te beantwoorden:
Wat is de reden dat er nog steeds geen telefoonverkeer mogelijk is in postcodegebied 3956?

Wanneer is dit probleem opgelost?
 
Graag een zinnig antwoord en geen verwijzingen naar 3G of 4G-netwerken

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic