JvS

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte/geen dekking 3956ER

Sinds een paar dagen heb in huis geen Vodafone dekking meer, alleen als ik het toestel (s3) voor het raam leg krijg ik enigzins verbinding. In het verleden nooit een probleem.
 
Is er een storing bekend of zijn er anderzins werkzaamheden?
 
Johan
105 Reacties 105
lhussel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb al enige tjjd last van geen bereik! En dat is al weken zo...ze zijn er mee bezig maar voor hoelang.............
..........kan nie bellen nie en sms' n nie....
LexV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al een paar weken problemen, en nu ben ik ook niet thuis bereikbaar terwijl ik een bedrijf aan huis heb. Klantenservice van Vodafone is waardeloos, ze blijven maar om de hete brij heen draaien! 3G is de oplossing niet want die had ik al! Mijn vrouw heeft een abonnement bij KPN en die heeft nergens last van!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi iedereen,

Even een kleine update vanuit ons. Ik heb even nagevraagd wat de status is. De Technici zijn bezig met de werkzaamheden aan de mast. Hopelijk kan ik jullie snel van goed nieuws voorzien. Zodra we meer weten horen jullie het.
lhussel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop het wel...het is zo vervelend! Als er iets gebeurt....bv een ongeval....of iets anders...niet iedereen heeft whatsapp. .ik heb nog mensen die alleen nog smsjes doen....
lhussel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We betalen wel abonnementsgeld. ...krijgen we dat terug? Hoe gaan ze dat oplossen voor Vodafone Leersum gebruikers???
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
We gaan het nauwlettend volgen en de voortgang posten via https://www.facebook.com/pages/Vodafone-Storingen-in-3956-we-zijn-er-klaar-mee/1416400681905698
JD

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanavond voor de zoveelste keer maar weer eens 45 eurocent geïnvesteerd en met de klantenservice van vodafone gebeld. "Ja, wij kunnen u bevestigen dat er een storing is". Goh, dat wist niet... er staat al dagen GEEN SERVICE in mijn telefoon. Maar ik weet nu dat die melding niet alleen op het netwerk maar ook op de service van vodafone slaat. Al al blijf je uiterst correct tegen de medewerker van de klantenservice, als het ze te heet onder voeten wordt dan gooien ze het bandje erop dat je hun medewerkers onheus bejegend, SCHANDE! . Inmiddels via de website een klacht mail gestuurd. Vodafone vindt het helaas klantvriendelijk om zichzelf 10 werkdagen de tijd te geven om hier op te reageren ! VODAFONE los nu gewoon de problemen hier in Leersum op en kom met een fatsoenlijke compensatie voor het al weken niet normaal kunnen bellen!!
JvS
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben blij te zien dat mijn originele post zoveel reacties heeft opgeleverd. Hopelijk gaat er nu eindelijk iets gebeuren! We houden het in de gaten....

Johan
JvS
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De suggestie om 3G of 4G te gebruien is grappig. 4G is alleen data, 3G evt ook voice maar het maakt verder niet uit want beiden zijn non-existent in 3956. Ook ik moet me naar kantoor verplaatsen omdat ik niet thuis kan bellen en dus niet kan werken maar wellicht erger zijn er Vodafone abonnees die in geval van nood niet kunnen bellen. Het gebrek aan spoed om eea op te lossen is stuitend.

Gelukkig loopt mijn abonnement op zin eind dus mijn besluit is al gemaakt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all, ik heb geen gedetailleerde informatie voor jullie. Onze technici zijn hier nog druk mee bezig en doen hun best de problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nog geen antwoorden en oplossingen ? Het begint inmiddels wel feest te worden op de Facebook pagina over dit onderwerp. Inmiddels Kassa en Radar ook op de hoogte.
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
https://www.facebook.com/pages/Vodafone-Storingen-in-3956-we-zijn-er-klaar-mee/1416400681905698
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Vodafone, kan het zijn dat er nog helemaal niemand druk mee is geweest omdat we gewoon geen prioriteit hebben? Worden wij met smoesjes van kastje naar de muur gestuurd? Zolang kan het niet duren, als er iets stuk is; vervang het. Of zorg gewoon dat wij dezelfde dekking krijgen als ze een dorp verderop hebben. Of betalen ze daar meer voor het abonnement?
Antoivandijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al de hele week geen netwerk ontvangst (3956 GN ) Was op zoek naar duidelijkheid hier op het forum maar krijg niet echt bevestigd of er nu wel of niet sprake is van storing en wanneer deze dan verholpen is?!
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net ook weer 45 cent gestoken in een onzinverhaal.(strak tegen het raam aan gedrukt en dan nog met allerlei gehaper) De mijnheer aan de telefoon ging voor me kijken op het kaartje (volgens zijn zeggen; een ander kaartje dan ik had gezien op de VF site....). Hij schrok van wat hij daar zag, het zag er heel 'belabberd' uit. De technici waren er hééél erg druk mee, waarmee precies kon hij niet vertellen, hij kon er ook geen één aan de telefoon geven, want ze zaten in een heel ander deel van het gebouw.... Op mijn vraag of ze al in Leersum waren wezen kijken, kreeg ik het antwoord dat ze er hééél druk mee waren. Hij durfde ook geen toezeggingen meer te doen over wanneer het opgelost was, zo erg was het hier.... Uiteindelijk werd weer 18 september genoemd. Geen idee waarom?! Wat er in de tussentijd met mijn abonnementsgeld gebeurde waar ik maar voor de helft plezier van had (buiten Leersum...) daar mocht hij ook niets over zeggen. Maar het was ook niet de bedoeling dat ik iemand te spreken kreeg die daar wel iets over kon zeggen. Hij was het overigens roerend met me eens dat ik bij de bakker toch ook niet betaal voor een heel brood en dan met een halfje tevreden de winkel uitloop.
Hij zou er wel alles aan doen om het kaartje waar hij toegang tot had online te krijgen, zodat ik daar bij mijn volgende abonnementswissel een blik op kon werpen voordat ik me weer in de maling liet nemen met valse beloftes. Dat zal dus wel eigenlijk toch hetzelfde kaartje zijn.
Kortom, hij was het allemaal roerend met me eens, dat het schandalig was etc., maar hij kon er helaas niets over zeggen. Heerlijk die openheid in de Telecom. Ik hoop echt dat mevr. Kroes dat nu eens echt aan gaat pakken dus.
Ik heb maar opgehangen met het advies te zorgen voor goede antwoorden voor het geval Radar of Kassa dezelfde vragen zouden gaan stellen. Ik heb overigens ook op geen mogelijkheid mijn gegevens achter kunnen laten om in aanmerking te komen voor compensatie. Misschien moet ik ze mailen dat ik de volgende maand een stuk minder (naar rato dat ik niet volledig gebruik heb kunnen maken van abonnement) overmaak?
 
Maar het is echt om te janken. Volgens mij gebeurt er helemaal niets hier, zitten wij gewoon met zwaar verouderde troep hier en zijn ze nu na al het gezeur van plan het de 18e te updaten. Er is hier nooit 3G geweest!! Ik kreeg trouwens weer het advies om mijn telefoon op 3G ontvangst in te stellen, 2G was hier inderdaar dramatisch slecht.... 3G IS HIER NIET!!!!!!! En mijn telefoon herkent het prima in Amerongen, Bunnik, Hilversum. Overal eigenlijk wel!! Zelfs in de verre achterhoek! Alleen niet in de Leprakolonie waar ik blijkbaar in woon.
 
Zo. Dat lucht op.
JD

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg ik vandaag een brief van vodafone en denk natuurlijk meteen dat in de brief een reactie op mijn klachten zou staan... Helaas. Vodafone heeft het lef om mij een brief te sturen met "Goed nieuws!" Nou dat klopt! Niet het aanbod in de brief om mijn abonnement te vernieuwen, maar het goede nieuws dat mijn contract bijna ten einde is!!
JD

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist weer even een fijn gesprek gehad met de klantenservice. Ik zou vandaag gemaild of gebeld worden over de officiële klachten die ik heb ingediend. Maar helaas.... Geen reactie. Deze meneer durfde her wel aan om aan te geven dat woensdag de storing verholpen zou moeten zijn. Vol verwachting klopt ons hart... Deze meneer nog even fijntjes gewezen op de FB pagina die inmiddels actief is, nou daar waren ze inderdaad van op de hoogte! Zou het eens een keer indruk gaan maken? Wanneer pakt Kassa of Radar dit op ?
lhussel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Huh ???? Nog geen bereik! Het is toch woensdag. ..... 😞
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het is te dramatisch voor woorden. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt ! Dat er eens een storing is kan gebeuren maar zo lang en met zo'n dramatische communicatie is schandalig.
 
Inmiddels zijn Kassa en Radar ook op de hoogte, geen idee of ze er iets mee doen maar als dit soort wanprestaties vaker voorkomt kunnen ze het uiteindelijk niet negeren denk ik.
 
Kosten die ik inmiddels gemaakt heb lopen aardig op. Skype tegoeden, bellen met huistelefoon (die ik gelukkig nog heb) naar mobiele nummer, extra kilometers om naar de zaak te rijden omdat thuis werken onmogelijk is.
 
En ondertussen blijft het helemaal stil aan de kant van VF.
 
To be continued....
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jullie frustratie is zeer begrijpelijk. Ik heb zojuist wederom contact gehad met onze technische afdeling. De oorzaak is bekend en de oplossing heeft hoge prioriteit. De verwachting is dat het op korte termijn wordt opgelost. Nogmaals bedankt voor het begrip en geduld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic