Ik heb net ook weer 45 cent gestoken in een onzinverhaal.(strak tegen het raam aan gedrukt en dan nog met allerlei gehaper) De mijnheer aan de telefoon ging voor me kijken op het kaartje (volgens zijn zeggen; een ander kaartje dan ik had gezien op de VF site....). Hij schrok van wat hij daar zag, het zag er heel 'belabberd' uit. De technici waren er hééél erg druk mee, waarmee precies kon hij niet vertellen, hij kon er ook geen één aan de telefoon geven, want ze zaten in een heel ander deel van het gebouw.... Op mijn vraag of ze al in Leersum waren wezen kijken, kreeg ik het antwoord dat ze er hééél druk mee waren. Hij durfde ook geen toezeggingen meer te doen over wanneer het opgelost was, zo erg was het hier.... Uiteindelijk werd weer 18 september genoemd. Geen idee waarom?! Wat er in de tussentijd met mijn abonnementsgeld gebeurde waar ik maar voor de helft plezier van had (buiten Leersum...) daar mocht hij ook niets over zeggen. Maar het was ook niet de bedoeling dat ik iemand te spreken kreeg die daar wel iets over kon zeggen. Hij was het overigens roerend met me eens dat ik bij de bakker toch ook niet betaal voor een heel brood en dan met een halfje tevreden de winkel uitloop.
Hij zou er wel alles aan doen om het kaartje waar hij toegang tot had online te krijgen, zodat ik daar bij mijn volgende abonnementswissel een blik op kon werpen voordat ik me weer in de maling liet nemen met valse beloftes. Dat zal dus wel eigenlijk toch hetzelfde kaartje zijn.
Kortom, hij was het allemaal roerend met me eens, dat het schandalig was etc., maar hij kon er helaas niets over zeggen. Heerlijk die openheid in de Telecom. Ik hoop echt dat mevr. Kroes dat nu eens echt aan gaat pakken dus.
Ik heb maar opgehangen met het advies te zorgen voor goede antwoorden voor het geval Radar of Kassa dezelfde vragen zouden gaan stellen. Ik heb overigens ook op geen mogelijkheid mijn gegevens achter kunnen laten om in aanmerking te komen voor compensatie. Misschien moet ik ze mailen dat ik de volgende maand een stuk minder (naar rato dat ik niet volledig gebruik heb kunnen maken van abonnement) overmaak?
Maar het is echt om te janken. Volgens mij gebeurt er helemaal niets hier, zitten wij gewoon met zwaar verouderde troep hier en zijn ze nu na al het gezeur van plan het de 18e te updaten. Er is hier nooit 3G geweest!! Ik kreeg trouwens weer het advies om mijn telefoon op 3G ontvangst in te stellen, 2G was hier inderdaar dramatisch slecht.... 3G IS HIER NIET!!!!!!! En mijn telefoon herkent het prima in Amerongen, Bunnik, Hilversum. Overal eigenlijk wel!! Zelfs in de verre achterhoek! Alleen niet in de Leprakolonie waar ik blijkbaar in woon.
Zo. Dat lucht op.